اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی بوشهر:

90 درصد هیئت‌های مذهبی بوشهر شناسنامه‌دار هستند

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر گفت: 90 درصد هیئت‌های مذهبی استان بوشهر شناسنامه‌دار هستند.

90 درصد هیئت‌های مذهبی بوشهر شناسنامه‌دار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، نوشاد نوشادی پیش از ظهر امروز در جلسه ماهیانه شورای هیئت‌های مذهبی دشتستان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و دینی باید در دستور کار همه مسئولان باشد و در این مسیر نباید کم‌کاری شود.

وی افزود: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های هیئت‌های مذهبی امر مهمی است که همه مسئولان هیئت‌ها و مدیران تبلیغات اسلامی باید مورد توجه و تاکید قرار دهند.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر با ارائه گزارشی از فعالیت‌های هیئت‌های مذهبی شهرستان دشتستان در سال جاری ادامه داد: هیئت‌های مذهبی این شهرستان پتانسیل بسیار بالایی در زمینه فعالیت‌های مذهبی فرهنگی داشته و با سوق دادن این انرژی در مسیر صحیح می‏‌توان به اهداف مورد نظر دست یافت.

نوشادی با بیان اینکه 90 درصد هیئت‌های مذهبی استان بوشهر شناسنامه‌دار هستند گفت: در استان بوشهر یک‌هزار و 700 هیئت مذهبی فعالیت می‌کنند که در مجموع بیش از یک‌هزار و 500 هیئت معادل بیش از 90 درصد آنها شناسنامه‌دار و دارای کد مخصوص فعالیت هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان نیز ضمن قدردانی از فعالیت‌های هیئت مذهبی شهرستان تصریح کرد: در جریان انقلاب و سال‌های بعد از آن کشور ما با توطئه‌ها و مشکلات بسیاری از سوی دشمن مواجه شده است که به واسطه محبت و مودت اهل بیت(ع)، مردم به صحنه آمده و از کشور و آرمان‌های آن دفاع کرده‌اند.

حجت‌الاسلام حسن شیخی گفت: هیئت‌های مذهبی باید تقویت شوند و باید امکانات و تجهیزات مورد نیاز در اختیار این عزیزان قرار گیرد.

بررسی روند فعالیت‌های انجام شده در مدت سپری شده از سال، برنامه‌ریزی برای ایام فاطمیه(س)، تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف برنامه‌های فرهنگی مذهبی انجام شده و رایزنی در بحث تجمع هیئت‌های مذهبی در ایام فاطمیه(س) نیز از اهم موارد مطروحه در این نشست بود.

انتهای پیام/2452/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول