اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون خدمات شهری و حمل و نقل شورای شهر همدان:

بسته شدن بریدگی بلوار شهید زمانی برای جلوگیری از تصادف است

رئیس کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و امور حمل و نقل و ترافیک شورای شهر همدان گفت: بریدگی بلوار شهید زمانی برای ممانعت از تصادف است.

بسته شدن بریدگی بلوار شهید زمانی برای جلوگیری از تصادف است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، یکی از شهروندان همدان با تماس با خبرگزاری از بسته شدن بریدگی بلوار زمانی بدون باز شدن یک نقطه دیگر خبر داد و خواستار پیگیری این موضوع شد.

این شهروند چنین امری را موجب ایجاد مشکلاتی برای اهالی شهر عنوان کرد.

بر همین اساس رئیس کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و امور حمل و نقل و ترافیک شورای شهر همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بریدگی بلوار شهیدزمانی بسته شده اما چند متر پائین‌تر بریدگی دیگری برای تردد باز شده است.

کامران گردان افزود: در حال حاضر علاوه بر بازگشایی یک قسمت از این بلوار، همزمان اکیپی در حال فعالیت است تا این بریدگی را گسترش دهد.

وی با بیان اینکه بسته و باز شدن یک بریدگی مصوبات کمیته ترافیک شهر همدان است، افزود: بسته شدن بریدگی این بلوار به این دلیل بود که ورود مستقیم از شهیدزمانی به سمت بلوار نداشته باشیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و امور حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: با توجه به جمع شدن ماشین‌ها در بریدگی سابق و بروز تصادفات، این بریدگی به چند متر پایین‌تر انتقال یافت.

وی یادآور شد: با انتقال این بریدگی به چند متر پایین‌تر خودروها کمی به پایین حرکت می‌کنند اما میزان تصادفات نیز کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/89003/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول