اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی خبر داد

عدم تناسب زیرساخت‌ها با ترافیک جاده‌های آذربایجان غربی

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: عدم تناسب زیرساخت‌های موجود با ترافیک جاری در آذربایجان غربی سبب افزایش آمار تصادفات شده است.

عدم تناسب زیرساخت‌ها با ترافیک جاده‌های آذربایجان غربی

عباس فرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اصول ساخت راه‌های جدید در آذربایجان غربی، اظهار داشت: در ساخت این راه‌ها باید استانداردهای جهانی و داخلی ایمنی راه لحاظ شوند.

وی با بیان اینکه هر سال بر آمار تلفات جانی در تصادفات رانندگی و خسارات مالی ناشی از آن افزوده می‌شود، تصریح کرد: عدم توجه کافی به مسائل ایمنی در طراحی و برنامه ریزی حمل و نقل، از سوی سازمان‌های اجرایی که مسئولیت ایمنی راه در حوزه ترافیک را دارند، یکی از دلایل افزایش آمار تصادفات است.

فرمانی به بروز تصادفات و تلفات متعدد و بسیار در راه‌های مواصلاتی آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: عدم تناسب زیرساخت‌های موجود با ترافیک جاری و نوع خودروهای متردد در محورها به این مشکلات دامن زده است.

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی افزود: در حال حاضر 67 نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان وجود دارد.

وی به نحوه تشخیص نقاط حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی اشاره کرد و اذعان داشت: نقطه حادثه‌خیز شرایطی دارد که آمار تصادفات در طول 3 سال آن را تعیین می‌کند.

فرمانی بر لزوم حذف پیچ‌هایی مانند شریف آباد در آذربایجان غربی اشاره کرد و یادآور شد: برای این منظور باید هزینه هنگفتی صرف از بین بردن ترانشه و محدودیت دید در نقاط حادثه‌خیزی مانند پیچ شریف‌آباد شود.

انتهای پیام/61010/ک20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول