اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه اهواز:

ماهواره و اینترنت مسموم‌ترین فضا را درون جامعه به وجود آورده است

استاد دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه اهواز گفت: ماهواره و اینترنت مسموم‌ترین و آسیب‌زاترین فضای فرهنگی را در درون جامعه به وجود آورده است.

ماهواره و اینترنت مسموم‌ترین فضا را درون جامعه به وجود آورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی حجت‌الاسلام علی روحانی‌نژاد در همایش آسیب‌های اجتماعی ماهواره و اینترنت اظهار کرد: استفاده از رسانه‌ها در دنیای امروز یک ضرورت است اما این ابزارها می‌تواند علاوه بر به کار گیری درست و به جا به صورت نادرست و نابجا مورد استفاده قرار بگیرد و شرایطی را فراهم آورد که در آن مشکلاتی برای کاربر به وجود آورد.

وی افزود: آسیب‌های اجتماعی ماهواره و اینترنت مسموم‌ترین و آسیب‌زاترین فضای فرهنگی را در درون جامعه به وجود آورده است و مسلط‌‌ترین فرهنگ تأثیرگذار در جامعه است که مرکز نقل این تأثیر روی نوجوانان است، چرا که بسیاری از اختلال‌های روانی مسموم، سردرگمی اجتماعی و فرهنگی و صدها آفت دیگر را سبب می‌شود.

این عضو نهاد رهبری گفت: اولیای دانش‌آموزان باید نسبت به آسیب‌های اجتماعی ماهواره آگاهی کامل داشته باشند تا بتوانند در پیشگیری از این آسیب‌ها اقدام کرده و فرزندانشان را در راستای مطلوب از اینترنت کنترل و راهنمایی کنند.

به گزارش فارس، در این همایش بانوان اداری آموزش و پرورش و 700 نفر از اولیا حضور داشتند.

انتهای پیام/63002/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول