اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزه بیان کرد

رشد 15 درصدی ثبت ازدواج در فیروزه

فرماندار شهرستان فیروزه گفت: بر اساس آمار ارائه شده از سوی ثبت احوال شاهد رشد 15 درصدی ثبت ازدواج نسبت به سال قبل در این شهرستان هستیم.

رشد 15 درصدی ثبت ازدواج در فیروزه

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزه محمدرضا حاجی‌زاده صبح امروز در جلسه ثبت وقایع حیاتی در شهرستان فیروزه اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون بر اساس آمار ثبت احوال شهرستان آمار ثبت ازدواج در شهرستان 15 درصد رشد و همچنین آمار ثبت فوت 2 درصد کاهش را در بهمن سال جاری نسبت به بهمن سال قبل در شهرستان را نشان می‌دهد.

وی گفت: با تلاش ثبت احوال در شهرستان فیروزه کلیه صدور شناسنامه‌ها در شهرستان به روز انجام می‌گیرد و باید همه دستگاه‌ها توجه داشته باشند که ثبت به هنگام موضوع مهمی است که همکاری و تعامل دیگر دستگاه‌ها با ثبت احوال را طلب می‌کند.

حاجی‌زاده افزود: برای ثبت وقایع حیاتی همکاری دهیاران در روستاها را طلب می‌کند تا با اطلاع‌رسانی درست و آگاهی دادن به روستاییان در ثبت وقایع حیاتی کمک خوبی به اداره ثبت احوال شهرستان باشند تا اطلاع حیاتی مردم دقیق ثبت شود زیرا این اطلاعات مبنای برنامه‌ریزی در شهرستان است.

انتهای پیام/2202/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول