اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سوادکوه:

موانع دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی برطرف شود

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سوادکوه با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی،گفت: موانع دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی رفع شود.

موانع دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی برطرف شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، حجت‌الاسلام احمد قربانی ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سوادکوه در سال‌جاری با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با تاکید بر اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) شهید دفاع از ولایت بود، افزود: حضرت زهرا (س) تلاوت قرآن و مشاهده صورت پیامبر گرامی اسلام و انفاق را از صفات مورد علاقه خود توصیف کردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سوادکوه با اشاره به چارچوب‌های اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری خواستار رفع موانع دستیابی به اهداف آن شد و افزود: همه ادارات و نهادها باید برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

وی با تاکید بر لزوم اجرایی شدن آموزه‌های دینی در زندگی به آداب غذا خوردن اشاره کرد و با یادآوری این نکته که دستورات دینی در موضوعات مختلف برای سعادت بشر صادر شده است، خاطرنشان کرد: ویژگی‌های شیوه تناول غذا با اصول علمی سازگار است.

قربانی با تاکید بر اینکه متولی محراب و منبر و مسجد روحانیت است، تصریح کرد: ادارات و نهادهای فرهنگی برای آسیب‌شناسی فعالیت‌های فرهنگی و دینی برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/86015/ش20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول