اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته پایانی لیگ برتر فوتسال/

ماهان تندیس ـ منصوری قرچک؛ جدالی تشریفاتی در قم

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در دیداری تشریفاتی از آخرین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم منصوری قرچک می‌رود.

ماهان تندیس ـ منصوری قرچک؛ جدالی تشریفاتی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بازی‌های این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با شرکت 14 تیم برگزار می‌شود و تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی به شکل دوره‌ای با یکدیگر رقابت کرده تا امروز به هفته پایانی رسیده‌اند.

بدین ترتیب جدال 14 مدعی برای تصاحب عنوان قهرمانی پیکارهای این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور 26 هفته به صورت رفت و برگشت به طول انجامید و هر تیم 13 مسابقه در خانه و 13 رقابت در میهمانی حریفان داشت.

تیم‌های منصوری قرچک و ماهان تندیس قم دو تیم از جمع تیم‌های حاضر در این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هستند پیش از شروع لیگ پانزدهم دارای شانس قهرمانی محسوب می‌شدند اما امروز و در هفته پایانی هیچ بختی برای قهرمانی ندارند.

برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال در نحوه برگزاری مسابقات امسال لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به نحوی بوده است که بازی‌ها تا پیش از آغاز سال جدید به پایان برسد و بعد از آن تیم ملی فوتسال کشورمان با خیال آسوده آماده حضور در اردوهای آماده سازی خود شود.

کمیته فوتسال از ماه‌ها قبل می‌دانست که کشورمان در اردیبهشت ماه سال 1393 یکی از تیم‌های حاضر در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا سال 2014 فوتسال است و طبیعتا تیم ملی فوتسال کشورمان به صورت جدی درگیر این رقابت‌ها خواهد بود و زمان زیادی برای کسب آمادگی مناسب نیاز دارد، به همین خاطر بازی‌های جام حذفی نیز هفته آینده به صورت کاملا فشرده تمام خواهد شد.

همچنین سازمان لیگ فوتسال به خوبی اطلاع داشت که بسیاری از چهره‌های مطرح تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات امسال لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عضو تیم ملی فوتسال کشورمان هستند و برای جام ملت‌های آسیا باید در اختیار تیم ملی باشند.

با این اوصاف لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور طبق برنامه‌ریزی کمیته فوتسال امروز رسما تمام خواهد شد و در جدال تیم‌های دبیری تبریز و گیتی پسند اصفهان یک تیم قهرمان می‌شود اما در انتهای جدول سقوط تیم‌های راه ساری و پتروشیمی ماهشهر به دسته اول قطعی شده است.

در این میان تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و منصوری قرچک که در حال حاضر در مکان‌های ششم و چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند از ساعت 16 امروز در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم به مصاف یکدیگر می‌روند دیداری که کاملا تشریفاتی است و برد و باخت دو تیم تغییری در وضعیت نهایی آنها در جدول لیگ پانزدهم ایجاد نمی‌کند.

انتهای پیام/78002/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول