اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت 29 تیم در قم

تهران قهرمان فوتسال قهرمانی پیشکسوتان نیروهای مسلح / قم تیم اخلاق شد

مسابقات فوتسال قهرمانی پیشکسوتان نیروهای مسلح به میزبانی تربیت بدنی اداره بازنشستگی نیروهای مسلح استان قم با قهرمانی تهران جنوب به پایان رسید.

تهران قهرمان فوتسال قهرمانی پیشکسوتان نیروهای مسلح / قم تیم اخلاق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اداره بازنشستگی نیروهای مسلح استان قم از روز چهارشنبه 14 اسفند‌ماه به مدت یک هفته میزبان برگزاری رقابت‌های فوتسال قهرمانی پیشکسوتان نیروهای مسلح کشور بود و در نهایت این بازی‌ها با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت.

این دومین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی پیشکسوتان نیروهای مسلح کشور محسوب می‌شد که به میزبانی قم به انجام رسید و تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات امروز قم را ترک کردند و پرونده این بازی‌ها با قهرمانی تیم تهران جنوب و نایب قهرمانی تهران شرق بسته شد.

تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات از میزبانی تربیت بدنی اداره بازنشستگی نیروهای مسلح استان قم رضایت کامل داشتند و با حضور نمایندگان تیم‌های تهران جنوب، تهران شرق، گلستان و اردبیل دیدارهای مرحله نیمه نهایی و نهایی به انجام رسید؛ در حالی که تیم قم در مرحله یک‌چهارم نهایی از گردونه بازی‌ها کنار رفت و به جمع چهار تیم برتر راه نیافت.

تربیت بدنی اداره بازنشستگی نیروهای مسلح استان قم برای شروع مطلوب و مناسب مسابقات دومین دوره فوتسال قهرمانی پیشکسوتان نیروهای مسلح کشور مراسم اختتامیه نیز در نظر گرفته‌ بود، مراسم پایانی با حضور مسئولان استان و سپاه و اداره بازنشستگی نیروهای مسلح و همچنین با حضور تیم‌های اول تا چهارم در سالن شهدای دفاع مقدس مجموعه ورزشی نخلستان سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم برگزار شد.

از روز چهارشنبه چهاردهم اسفند‌ماه جاری 29 تیم از پیشکسوتان نیروهای مسلح سراسر کشور در شهر مقدس قم به رقابت پرداختند و سرانجام با معرفی تیم تهران جنوب به عنوان قهرمان دومین دوره مسابقات فوتسال پیشکسوتان نیروهای مسلح کشور، جام قهرمانی و مدال‌های بازیکنان این تیم در حضور مسئولان سپاه قم و اداره بازنشستگی قم به آنها اهدا شد.

این مسابقات با شرکت تیم‌های پیشکسوتان نیروهای مسلح تمام استان‌ها در مرحله مقدماتی در گروه‌های مختلف در مجموعه ورزشی شهید حیدریان و سالن شهدای دفاع مقدس مجموعه ورزشی نخلستان سپاه قم برگزار شد و سرانجام چهار تیم اردبیل، اصفهان، تهران جنوب و تهران شرق به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

در نیمه نهایی تیم‌های تهران جنوب و تهران شرق با غلبه بر حریفان خود جواز حضور در دیدار نهایی را کسب کردند و بازی فینال بین تهرانی‌ها با برتری 4 بر 2 به سود تیم تهران جنوب تمام شد و جام قهرمانی نیز به این تیم تعلق گرفت، ضمن اینکه در دیدار رده‌بندی نیز تیم اردبیل با نتیجه چهار بر دو بر اصفهان غلبه کرد و به مقام سوم نائل شد.

انتهای پیام/78002/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول