اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت لنده:

شهدا عاملان به قرآن بودند/شهادت برگرفته از مکتب قرآن است

امام جمعه موقت شهرستان لنده با بیان اینکه شهادت برگرفته از مکتب قرآن است گفت: شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی با درک صحیح خود از قرآن عامل به قرآن شدند.

شهدا عاملان به قرآن بودند/شهادت برگرفته از مکتب قرآن است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت الاسلام سید محمود الهی‌نیا صبح امروز در آیین مسابقات قرآنی مرحله شهرستانی ویژه خانواده شاهد و ایثارگر شهرستان لنده اظهار کرد: روز گرامیداشت و بزرگداشت شهدا تنها یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و ایثارگران بوده که جامعه را برای حفظ و صیانت از دستاوردهای‌ شهدا فرا می‌خواند.

وی افزود: توجه به مکتب قرآن عاملی برای هدایت بشیرت از جهل و نادانی به سوی روشنایی و علم بوده که خداوند متعال آن را در اختیار بشر قرار داده است.

امام جمعه موقت لنده خاطر نشان کرد: جایگاه و منزلت شهدا در دین مبین اسلام مشخص شده و همه ما بر این نکته واقف هستیم که برای رسیدن به این جایگاه و منزلت تنها با عمل به دستورات دین میسر خواهد شد.

الهی‌نیا تصریح کرد: ما باید برای رسیدن به مقصود و هدف نهایی خود شناختی از راه و هدف داشته باشیم تا بتوانیم آن را به دست آوریم.

وی مطرح کرد: شهادت نهایت آرزوی پیامبران و انسان‌های بزرگ و خداجویی بوده که از خود رستند تا به خدا رسیدند.

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده ابراز کرد: شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران درس خود را در مکتب قرآن، در مکتب امام حسین و اولیای الهی‌ فرا گرفته‌اند و چون راه حق و حقیقت را پیدا کردند به سویش شتابان دویدند.

این مسئول اشاره کرد: شهدای ما با عمل به دستورات دین و با شناخت از معارف قرآنی و با تمسک به برنامه‌ سعادت زندگی بشریت توانستند به قرب الهی برسند.

وی تاکید کرد: شهدا با درک صحیح معارف قرآنی و اسلامی، عامل به قرآن در جهت رسیدن به فوز عظیم شهادت در راه دین و کشور و ناموس و امنیت شدند.

 الهی‌نیا در ادامه خطاب به خانواده شهدا گفت: همانگونه که فرزندان شما به قرآن عمل کردند و به شهادت رسیدند شما با ولایتمداری خود ثابت کردید که پیروان واقعی قرآن هستید.

امام جمعه موقت لنده تصریح کرد: باید فرزندان و همسران شهدا امروز مروجان قرآن در جامعه باشند تا راه و هدف را گم نکنیم و به مقصد و مقصود برسیم.

انتهای پیام/82013/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول