اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی مطرح کرد

فعالیت 25 هزار ورزشکار سازمان یافته در خراسان‌جنوبی

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بر ضرورت اشاعه تفکر بسیجی در عرصه‌های ورزشی تاکید کرد و گفت: حدود 25 هزار ورزشکار سازمان‌یافته استان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی فعال هستند.

فعالیت 25 هزار ورزشکار سازمان یافته در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن رضا عمیدیان عصر امروز در شورای بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی اظهار داشت: هدف از تشکیل شورای بسیج ورزشکاران بهره‌گیری و مشارکت‌جویی حداکثری از استعداد و توانمندی و ظرفیت فکری و علمی نخبگان و صاحب‌نظران جامعه ورزش خراسان جنوبی است.

وی بر ضرورت عینیت بخشیدن به رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تأکید کرد و افزود: برای حرکت به سمت تحقق جامعه اسلامی باید در توسعه و غنای فرهنگی و حاکمیت ارزش‌های اسلامی در عرصه‌های مختلف ورزشی اهتمام جدی صورت پذیرد.

سرپرست اداره‌‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اذعان داشت: تعیین خط مشی برنامه‌های کلان فرهنگی در ورزش استان در راستای بسترسازی و دمیدن روحیه معنویت و اخلاق و اشاعه تفکر بسیجی در عرصه‌های مختلف ورزشی است.

عمیدیان متذکر شد: برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند «باید بسیج در میان تمام اقشار فراگیر شود و بسیج ده‌ها میلیونی تشکیل شود» اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی برای حضور نخبگان و نیروهای ارزشی و حزب‌اللهی عرصه‌های ورزشی تصمیم‌گیری لازم را در شورای بسیج ورزشکاران انجام داده و در تمام ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان شورای بسیج ورزشکاران فعال است.

وی خاطرنشان کرد: توسعه و گسترش حلقه‌های شجره طیبه صالحین به عنوان محوری‌ترین برنامه شورای بسیج ورزشکاران در سطح باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی مدنظر است و در راستای ارتباط و انجام هماهنگی راهکارهای تعاملی و هم‌افزا با سایر نهادها و دستگاه‌ها در سطح استان قدم‌های سازنده‌ای برداشته شده است.

این مسئول یادآور شد: حدود 25 هزار ورزشکار سازمان یافته در خراسان جنوبی در عرصه‌های فرهنگی و ورزشی مشغول فعالیت هستند که در راستای پاسداری از اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی با ایجاد کارگروه‌های موضوعی و تخصصی در عرصه‌های سازندگی، اقتصاد مقاومتی و جنگ نرم می‌توانند نقش‌آفرینی کنند.

دبیر شورای بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی اظهار داشت: تعداد اعضای این شورا براساس نظام‌نامه ابلاغی کشور 10 تا 20 نفر است که در آن نمایندگانی از هیئت‌های ورزشی، ادارات ورزش و جوانان، مربیان، داوران، ورزشکاران، بانوان، ارگان‌های دولتی و رسانه‌های استان حضور دارند.

غلامرضا دهنوی به برگزاری ششمین جلسه شورای بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی اشاره و تصریح کرد: در این جلسه تعدادی از برنامه‌های پیشنهادی اعضا به تصویب رسید که مهم‌ترین آنها عبارتند از تشکیل کارگروه امر به معروف و نهی منکر، تشکیل پرونده و عضویت دانش‌آموزان و دانشجویان رشته تربیت بدنی در بسیج ورزشکاران و تفکیک شورای بسیج اداره ورزش شهرستان بیرجند از بسیج استان.

وی در پایان گفت: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شود.

لازم به ذکر است در ابتدای جلسه شورای بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی از خدمات جعفر قدیری مدیرکل قبلی ورزش و جوانان استان و رئیس شورای بسیج ورزشکاران استان تقدیر شد و با رأی موافق اعضا، حسن رضا عمیدیان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان به عنوان رئیس جدید این شورا معرفی شد ضمن اینکه علیرضا چاجی فعال عرصه ورزش و خبرنگار خبرگزاری فارس نیز با موافقت حاضران به عنوان نماینده رسانه‌های فعال خراسان جنوبی به عضویت این شورا در آمد.

انتهای پیام/69014/غ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول