اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

خدمت‌رسانی 178 راهدار در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 178 راهدار در 22 راهدارخانه ثابت و سیار در ایام نوروز در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد خدمت‌رسانی می‌کنند.

خدمت‌رسانی 178 راهدار در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد

ممتاز جهانگیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: 178 راهدار و 114 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در 22 راهدارخانه ثابت و سیار در ایام تعطیلات نوروز خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که گروه‌های راهداری برای استقبال از مسافران نوروزی از آمادگی کامل برخوردار هستند، افزود: این نیروها در قالب 24 اکیپ راهداری و 11 اکیپ امدادی در طول محورها مستقر بوده و به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند.

جهانگیری، تبلیغات محیطی در راستای آگاهی از سامانه‌های اطلاع‌رسانی و پاسخگویی به مردم همچنین به روز‌رسانی پیام‌های هشدار و ایمنی در تابلوهای پیام متغیر را از دیگر اقدامات حوزه راهداری در ایام نوروز عنوان کرد.

وی به اجرای عملیات راهداری و ایمن‌سازی جاده‌ها از جمله خط کشی، تعمیر و نصب تابلو‌های اخطاری، اخباری و هشدار دهنده، چراغ‌های چشمک زن، پاک‌سازی و تسطیح حریم راه‌ها، شستشوی تابلوها و علائم ایمنی و لکه‌گیری و درزگیری آسفالت به صورت گسترده در محورهای ارتباطی اشاره کرد و افزود: تمامی پروژه‌های راهسازی و راهداری در ایام تعطیلات نوروز در جهت روانسازی تردد وسایط نقلیه غیر فعال خواهد بود.

وی با تأکید بر این‌که بیشترین عامل تصادفات جاده‌ای داشتن سرعت غیر مجاز، خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان است، گفت: رعایت سرعت مطمئنه و توجه به علائم ایمنی جاده‌ای در رانندگی شرط اول داشتن سفری ایمن است.

مقام ارشد اداره راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از تمامی هموطنان تقاضا داریم قبل از عزیمت به سفر در طول شبانه‌روز از طریق تلفن گویای 141 و شماره تلفن 07413334179 مدیریت راه‌های کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت راه‌های استان اطلاع حاصل کنند.

انتهای پیام/82009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول