اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز سفرهای نوروزی صورت می‌گیرد

انجام عملیات راهداری ویژه نوروز در جاده‌های بویراحمد

رئیس اداره راه و شهرسازی بویراحمد از انجام عملیات راهداری ویژه نوروز در جاده‌های این شهرستان خبر داد.

انجام عملیات راهداری ویژه نوروز در جاده‌های بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سپهدار آسابه عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان بویراحمد به دلیل مرکز استان بودن از نظر عبور و مرور از پرترددترین راه‌های استان برخوردار است که همین امر وظیفه مسئولان را دو چندان می‌کند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بویراحمد افزود: در آستانه سال نو و شروع مسافرت‌های نوروزی سفر در این شهرستان و همچنین تردد در مسیرهای آن بسیار زیاد است.

وی گفت: به جهت رفاه حال مسافران نوروزی و با هدف افزایش ضریب ایمنی، وضعیت نگهداری راه‌ها و رضایت‌مندی مسافران و رانندگان از محورهای شهرستان، برنامه‌های مختلفی در دست اجرا داریم که از جمله آن‌ها می‌توان به انجام عملیات راهداری در همه محورهای شهرستان اشاره کرد.

آسابه افزود: اجرای تیغه‌زنی شانه راه‌ها، تسطیح، رگلاژ و شن‌ریزی در محورهای مورد لزوم، گریدزنی و اصلاح شانه راه‌ها، بازسازی و حفر قنو، بازسازی تابلوهای علایم آسیب‌دیده، شست‌وشو تابلو و گاردریل‌ها، تعمیر سیستم روشنایی تونل‌ها و تجهیز راهدارخانه‌ها از جمله کارهایی است که در حجم مناسب انجام شده است.

این مسئول حفظ و نگهداری از راه‌ها از آمادگی کامل راهداران بویراحمد به‌طور شبانه‌روزی در ایام نوروز به منظور ارائه خدمت و ارتقای ایمنی محورهای شهرستان یاد کرد.

انتهای پیام/82009/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول