اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره‌کل هواشناسی مازندران پیش‌بینی کرد

احتمال بارش برف در ارتفاعات مازندران

اداره‌کل هواشناسی مازندران، وضعیت هوای این استان را از پنج‌شنبه تا روز شنبه 24 اسفند، ابری و نیمه‌ابری و بارش برف در ارتفاعات، پیش‌بینی کرد.

احتمال بارش برف در ارتفاعات مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، براساس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی مازندران، براساس آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی مازندران در روز پنج‌شنبه 22 اسفند 92، ابری، همراه با بارندگی(بارش برف در ارتفاعات)، وزش باد و کاهش دما است.

همچنین مازندرانی‌ها، 23 اسفند و در آخرین جمعه سال 92، شاهد هوایی ابری همراه با بارش پراکنده باران (بارش برف در ارتفاعات) خواهند بود.

براساس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی مازندران، وضعیت هوای این استان در روز شنبه 24 اسفند 92، نیمه‌ابری در بعضی ساعات با افزایش ابر و در ارتفاعات با بارش پراکنده، همراه می‌شود.

هوای امروز مازندران هم، نیمه‌ابری تا ابری به‌تدریج از سمت غرب استان همراه با بارندگی، وزش باد و احتمال رعد و برق، گزارش شده است که در حال حاضر، شاهد هوایی نیمه‌ابری و کاهش دما هستیم.

مازندران را می‌توان براساس خصوصیات دما و بارش، و توپوگرافی منطقه به دو نوع آب و هوای معتدل خزری و آب و هوای کوهستانی تقسیم کرد.

انتهای پیام/86001/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول