اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نور:

مشکلات بحران برف در مازندران همچنان باقی است

فرماندار شهرستان نور گفت: مشکلات بحران برف همچنان باقی است و دولت باید به کمک مردم بشتابد.

مشکلات بحران برف در مازندران همچنان باقی است

به گزارش خبرگزاری فارس  از شهرستان نور، علی‌محمد صمدیان امشب در جلسه شورای اداری این شهرستان حضور مردم در حماسه سیاسی 22 بهمن را آری مجدد به نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.

فرماندار شهرستان نور با اشاره مشکلات بحران سفید اظهار داشت: با وجود اینکه اولین شهرستان خارج شده از بحران در غرب مازندران بودیم اما مشکلات همچنان باقی است و دولت باید با تسهیلات بلاعوض و کم‌بهره به کمک مردم بشتابد.

وی با اشاره به اجرای مرحله دوم هدفمندی در سال 93 و افزایش قیمت‌ها به‌ویژه حامل‌های انرژی از مسئولان خواست آمادگی لازم را داشته و تدابیر لازم و برنامه‌ریزی‌های مناسب را داشته باشند.

صمدیان به بودجه 93 هم اشاره کرد و گفت: بودجه عمرانی خوبی پیش‌بینی شده است، مدیران برای دریافت حق شهرستان تلاش بیشتری کنند.

وی با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور اظهار داشت: همه دستگاه‌ها وظیفه دارند برای اعزام افراد همکاری و حمایت کنند تا نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان و شهدا در دفاع مقدس آشنا شوند.

فرماندار شهرستان نور تصریح کرد: به گفته کارشناسان نظامی تعداد گلوله‌هایی که فقط در شلمچه به کار رفت و استفاده شد برابر با تمام گلوله‌های مصرف شده در جنگ جهانی دوم بود و جوانان ما توانستند در زیر این همه گلوله‌باران بر دشمن پیروز شوند، این حقایق و رشادت‌ها و شهادت‌طلبی‌ها را در همین راهیان نور باید به جوانان منتقل کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان نور به تکریم ارباب رجوع و رعایت شان مردم و مسئولان تاکید کرد و گفت: نباید بدون دلیل افراد و اعضای شورا در پشت در اتاق رئیس اداره بمانند.

انتهای پیام/86023/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول