اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اهواز خبر داد

نظارت دقیق برکار قایق‌های تفریحی فعال بر روی کارون در ایام نوروز

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: کنترل و نظارت دقیق بر تردد و کار قایق‌های تفریحی بر روی رودخانه کارون در ایام نوروز وجود دارد.

نظارت دقیق برکار قایق‌های تفریحی فعال بر روی کارون در ایام نوروز

امیر نجفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز جهت استقبال از نوروز تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: آماده‌باش تمام نیروهای عملیاتی و تدوین لیست کشیک نوروزی مسئولان ستاد نوروزی سازمان آتش‌نشانی و همچنین فعال‌سازی ستاد ایمنی شهر جهت خدمت‌رسانی بهینه به مهمانان نوروزی و استقرار اکیپ‌های مجهز امداد و نجات در ایستگاه‌های میادین مبادی ورودی شهر از تمهیدات ویژه نوروزی است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه کنترل و نظارت دقیق بر تردد و کار قایق‌های تفریحی بر روی رودخانه کارون وجود دارد اذعان کرد: افزایش تعداد گشت‌های آبی رودخانه‌ای مجهز تیم غواصی و نجات غریق و افزایش ساعات کار تیم‌های غواصی مستقر در 4 کمپ آبی ثابت و یک تیم نجات غریق و غواصی به صورت گشت‌زنی از جمله تدابیر لازم برای ایمنی همشهریان و مسافران نوروزی است.

وی اضافه کرد: تهیه 500 جلیقه نجات و در اختیار آن‌ها به صاحبان قایق‌های تفریحی جهت استفاده الزامی مسافران از جمله برنامه‌های ساحلی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز است.

نجفی خاطرنشان کرد: طی دستورالعملی تمامی ایستگاه‌های سیزده‌گانه جهت همکاری مضاعف با میهمانان نوروزی و در اختیار گذاشتن امکانات رفاهی از قبیل نمازخانه، حمام، سرویس بهداشتی و... به مسافران نوروزی توجیه گردیده‌اند.

انتهای پیام/72011/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول