اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان آتش‌نشانی بروجرد خبر داد

آماده‌باش 5 ایستگاه آتش‌نشانی در بروجرد

مسئول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان بروجرد گفت: پنج ایستگاه آتش‌نشانی برای چهارشنبه آخر سال در بروجرد به حالت آماده‌‌باش در آمده‌اند.

آماده‌باش 5 ایستگاه آتش‌نشانی در بروجرد

مسعود تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد از آمادگی کامل این سازمان برای مواجهه با حوادث احتمالی خبر داد و اظهار داشت: علی‌رغم هشدارهایی که همه ساله به منظور جلوگیری و یا کاهش صدمات ناشی از انفجار مواد محترقه در آخرین چهارشنبه سال داده می‌شود، متاسفانه باز هم شاهد حوادث تلخ و ناگواری هستیم.

وی با اشاره به همکاری سازمان آتش‌نشانی و نیروی انتظامی در آخرین چهارشنبه سال، اضافه کرد: ایستگاه‌های آتش‌نشانی سطح شهر بروجرد آمادگی کامل را برای حوادث احتمالی و مهار آتش‌سوزی‌ها دارند و در صورت بروز هرگونه حادثه، در اسرع وقت خود را به محل حادثه می‌رسانند.

تقوی از والدین خواست مواد اشتعال‌زا مانند کبریت را از دسترس کودکان دور نگه داشته و آنان را از خطرات استفاده از این مواد آگاه کنند.

این مسئول همکاری رسانه‌ها و آموزش و پرورش را در اطلاع‌رسانی و هشدار در باره خطرات ناشی از مواد محترقه و آتش‌زا به خصوص به جوانان و نوجوانان ضروری دانست و بیان کرد: البته اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته که کاهش آمارهای سوختگی‌ها و دیگر خطرات ناشی از استفاده مواد محترقه در شهرستان بروجرد، گواهی بر این ادعا است.

وی همچنین از شهروندان خواست در صورت بروز هرگونه حادثه و یا آتش‌سوزی، فقط با شماره تلفن 125 تماس گرفته و از اشغال دیگر خطوط سازمان خودداری کنند.

انتهای پیام/2304/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول