اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج عنوان کرد

رعایت آخرین استانداردهای بهداشتی در کشتارگاه صنعتی دام سنندج

فرماندار سنندج گفت: محصولات کشتارگاه صنعتی دام سنندج آخرین استانداردهای بهداشتی و زیست محیطی را رعایت می‌کند.

رعایت آخرین استانداردهای بهداشتی در کشتارگاه صنعتی دام سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنندج، ولی‌الله میرزایی‌اصل در جلسه بررسی مشکلات کشتارگاه صنعتی سنندج با اشاره به توانایی‌های بالقوه این کشتارگاه اظهار کرد: باید زمینه عرضه مستقیم محصولات این کشتارگاه در سنندج و سایر شهرستان‌های استان فراهم شود.

وی گفت: کشتارگاه صنعتی دام سنندج توانایی خدمات‌دهی به سایر شهرستان‌های استان را داراست و با توجه به ظرفیت این کشتارگاه، این زمینه وجود دارد که با مدیریت صحیح و انجام هماهنگی‌های لازم، دام‌هایی را که در برخی از شهرهای استان به صورت سنتی کشتار می‌شوند به این مرکز انتقال داد تا علاوه بر سودآوری از بسیاری از مشکلات و بروز بیماری‌ها نیز جلوگیری شود.

فرماندار سنندج خاطرنشان کرد: کشتارگاه صنعتی سنندج توانایی خدمات‌رسانی به شهرستان‌های استان و نیز سایر استان‌های کشور را داراست و باید بازاریابی مناسب برای صادرات محصولات آن به استان‌های دیگر انجام شود و فرمانداری سنندج در این زمینه هماهنگی و همکاری لازم را به عمل خواهد آورد.

وی با اشاره به برخی مشکلات کشتارگاه‌های سنتی گفت: محصولات کشتارگاه صنعتی دام سنندج آخرین استانداردهای بهداشتی و زیست محیطی را رعایت می‌کند و در مقایسه با کشتارگاه‌های سنتی مزایای قابل ملاحظه‌ای دارد.

میرزایی‌اصل افزود: با افتتاح کشتارگاه صنعتی دام سنندج که از برکات و دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری است، بخش اعظم مشکلات کشتار دام در شهرستان سنندج رفع شده است.

وی خاطرنشان کرد: باید با تلاش مضاعف، بسترهای لازم برای استفاده بهینه از این کشتارگاه و به فعلیت رساندن ظرفیت‌های آن فراهم شود.

انتهای پیام/79001/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول