به گزارش خبرگزاری فارس از اراک جلالالدین کوکنار صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مدت یک میلیون و 383 هزار نفر در راهآهن اراک جابهجا شدهاند.
وی افزود: از این تعداد 702 هزار نفر مسافران خروجی از ایستگاهها و 681 هزار نفر مسافران ورودی به ایستگاهها بودهاند.
مدیرکل راهآهن اراک خاطر نشان کرد: این میزان جابهجایی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 5.06 درصدی را نشان میدهد.
وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن تعطیلات عید نوروز و افزایش مسافرتها با قطار گفت: تمامی تمهیدات لازم برای ارائه خدمات بهتر و ایجاد رفاه برای هموطنان گرامی اندیشیده شده است.
وی در خصوص موضوع رسیدگی به شکایات احتمالی مسافران اظهار داشت: سامانه اطلاع رسانی پاسخگویی به شکایات راهآهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرکز ارتباط مردمی در تمامی ساعات شبانه روز با خط ویژه تلفنی 5149-021 در سراسر کشور پاسخگوی سوالات مشتریان و هموطنان خواهد بود.
مدیرکل راهآهن بیان کرد: طبق اطلاعیه راهآهن کشور، مسافران و متقاضیان گرامی میتوانند پس از تماس با شماره مذکور (5149-021) از خدماتی همچون برنامه حرکت قطار، خدمات تمامی شرکتهای مسافری، مراکز فروش بلیت و تعرفه و قوانین مربوط به آن از جمله استرداد بلیت، صدور المثنی، حمل خودرو و توشه و همچنین بلیت بینالمللی و اینترنتی، معرفی ایستگاهها و... بهرهمند شوند.
وی افزود: همچنین متقاضیان میتوانند پس از ورود به سامانه خدمات تلفن گویا به منظور استفاده از خدمات این سامانه از طریق اطلاعات گویا، فاکس و کارشناسان سامانه اقدام کنند.
انتهای پیام/87001/ع30/ث3001