اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوشهر در مجلس:

فروش اوراق مشارکت راه‌آهن بوشهر در سال جاری ‌امکان‌پذیر نبود

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل شرایط اقتصادی در سال جاری امکان فروش اوراق مشارکت برای جذب اعتبار بیشتر برای پروژه راه‌آهن بوشهر وجود نداشت.

فروش اوراق مشارکت راه‌آهن بوشهر در سال جاری ‌امکان‌پذیر نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری امشب در حاشیه جلسه شورای شهر بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال گذشته از طریق فروش اوراق مشارکت 130 میلیارد تومان برای اجرای پروژه راه‌آهن بوشهر جذب اعتبار شد ولی به دلیل شرایط اقتصادی در سال جاری امکان فروش اوراق مشارکت برای جذب اعتبار بیشتر وجود نداشت.

نماینده مردم شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: در ارتباط با حمایت پارس جنوبی از ورزش استان مقرر شده که در بخش ورزشی کوچک از ورزش استان حمایت کند ولی ما دنبال این هستیم که در بخش‌های بزرگ نظیر تیم‌های فوتبال استان نیز بتوانند ورود کنند و آنها را مورد حمایت مالی خود قرار دهند.

جمیری ادامه داد: با توجه به کاستی‌های شهر بوشهر و خواسته به‌حق شهروندان، بودجه خدمات رفاهی بوشهر باید افزایش پیدا کند تا بتوانیم جوابگوی مطالبات شهروندان باشیم.

این نماینده مجلس افزود: در شهر بوشهر ضعف‌هایی وجود دارد که این ضعف‌ها در شان و منزلت مردم بوشهر نیست و در این راستا در هرجا که لازم باشد آماده خدمتگزاری به مردم و رفع مشکلات آنها خواهم بود.

وی در ارتباط با سوال یکی از اعضا شورا پیرامون بودجه اختصاص یافته به شهر بوشهر برای سال آتی نیز اظهار داشت: بودجه بوشهر به تناسب افزایش بودجه سال آینده نسبت به سایر شهرها اگر بیشتر نباشد کمتر هم نخواهد بود.

انتهای پیام/66006/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول