اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین نشست شوراهای اسلامی بوشهر و فارس تصویب شد

هرمزگان میزبان دومین مجمع مشورتی شوراهای اسلامی استان‌های جنوبی

در نشست شوراهای اسلامی بوشهر و فارس پیشنهاد شد مجمع مشورتی اعضای شورای اسلامی استان‌های جنوب کشور تشکیل و دومین نشست به میزبانی استان هرمزگان در نیمه دوم فروردین 93 برگزار شود.

هرمزگان میزبان دومین مجمع مشورتی شوراهای اسلامی استان‌های جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رئیس شورای اسلامی استان بوشهر ظهر امروز در نشست شوراهای استان‌های بوشهر و فارس در یک جمع‌بندی اهداف کوتاه مدت و بلند مدت جلسات هم‌اندیشی را ترسیم کرده و بیان داشت: این جلسات در ارتقاء جایگاه شوراها، استفاده از تجربیات و راهکارها، بررسی مشکلات منطقه‌ای و بومی، آشنایی با جاذبه‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان‌ها و تعامل با دستگاه‌های اجرایی کمک خواهد کرد و استان بوشهر با توجه به توانمندی‌های موجود افتخار دارد که میزبان نخستین هم‌اندیشی در این سطح است.

سیده خدیجه حسینی در بخش دیگری از سخنان خود از تمام کسانی که آمادگی دارند در فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان بوشهر شرکت کنند دعوت به همکاری کرد.

در پایان این نشست پیشنهاد شد مجمع مشورتی اعضای شورای اسلامی استان‌های جنوب کشور تشکیل و دومین نشست به میزبانی استان هرمزگان در نیمه دوم فروردین 93 برگزار شود.

همچنین اعضای شورای اسلامی استان فارس آمادگی خود را برای برگزاری سومین نشست هم‌اندیشی در نیمه دوم اردیبهشت‌ماه 93 همزمان با روز شیراز خبر دادند.

نخستین هم‌اندیشی و نشست مشترک شورای اسلامی استان بوشهر و فارس 18 اسفند ماه همزمان با بزرگداشت روز بوشهر برگزار شد.

در آغاز این نشست دو روزه مدعوین از ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل‌العباس(س) در ستاد عتبات عالیات استان بازدید کرده و در پایان این نشست با حرکت به سمت شهر بندر ریگ، از حسینیه تاریخی این شهر و جاذبه‌های آن دیدن کردند.

انتهای پیام/66006/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول