اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان:

تلاش شبانه‌روزی برای حل مشکل از شاخصه‌های مدیریت جهادی است

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: تلاش شبانه‌روزی برای حل مشکل از شاخصه‌های مدیریت جهادی است.

تلاش شبانه‌روزی برای حل مشکل از شاخصه‌های مدیریت جهادی است

سید حسین انوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اصفهان با توجه به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان نظام پیرامون الزامات اجرای سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و اشاره و تأکید ایشان به مدیریت جهادی برای تحقق این امر مهم در پاسخ به بیان مهم‌ترین شاخصه‌های مدیریت جهادی، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سنوات قبل هم بر موضوع جهادی بودن مدیریت در عرصه اقتصادی مقاومتی تاکید کرده بودند.

وی بیان داشت: تلاش پیگیرانه و مجدانه برای حل یک مشکل و معضل از شاخصه‌های یک مدیریت جهادی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان با توجه به موفقیت‌های چشمگیر این سازمان  در امر مدیریت جهادی و سازندگی و پیشتازی در امر اجرای اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: تلاش شبانه‌روزی ، تعامل و وحدت  برای حل مشکلات کشور در هر عرصه الخصوص اقتصاد مقاومتی از دیگر شاخصه‌ها است.

وی افزود: استفاده از تمام ظرفیت و ظرفیت‌های درونی و شناسایی قدرت‌ها و توانمندی‌ها از شاخصه‌ها مدیریت جهادی است.

انوری با توضیح درباره مدیریت جهادی انجام‌شده در سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان، عنوان کرد: بسیاری از قوانین و مقررات برای راه‌اندازی عرصه‌های تولیدی و صنعتی  و تحقق اقتصاد مقاومتی دست و پا گیر است و این مانع بزرگی در سر راه تولیدگران و مردم است.

وی ابراز داشت: تعامل با دستگاه‌ها و ارگان‌ها و مقامات مسئول، به منظور تسهیل و بهبود در روند فعالیت‌های تولیدگران و صنعتگران از جمله اقدامات سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان تأکید کرد: حرکت جهادی یک حرکت انقلابی است، از شاخصه‌های مهم مدیریت جهادی در امر اقتصادی، تشویق و ترغیب مردم  و هدایتگری آنان به سمت و سوی صحیح است، این مطلب که مسئولان دولتی کشوری و استانی می‌توانند  با ایجاد یک مسیر سهل و بدون مانع در راه دادن مجوزهای قانونی به تولیدگران زمینه تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را هرچه زودتر فراهم کنند.

وی  در پایان با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب در جلسه اخیر پیرامون ایجاد امنیت در بخش اقتصادی کشور، اظهار کرد: حمایت از تولیدکننده داخلی  و ایجاد یک شبکه توزیع مناسب برای فروش محصولات تولیدشده در داخل و خارج بهترین راه  ایجاد امنیت است، چرا که از این طریق خاطر تولیدگر داخلی آسوده می‌شود.

انتهای پیام/63030/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول