اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد خوزستان خواستار شد

همت مضاعف مسئولان آبادانی و خرمشهری برای ارتقای وضعیت کانون‌های مساجد

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: از مسئولان آبادان و خرمشهر انتظار می‌رود در بخش کانون‌های مساجد گام‌های متعالی‌تری بردارند زیرا تاکنون استقبال خوبی در این زمینه در مناطق مذکور صورت نگرفته است.

همت مضاعف مسئولان آبادانی و خرمشهری برای ارتقای وضعیت کانون‌های مساجد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از فعالان و منتخبین کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان خوزستان که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد اظهار کرد: 18 اسفندماه که روز تاسیس کانون فرهنگی مساجد که مورد تایید رهبر است را به همه تبریک می‌گویم و خوشحالیم که اهمیت این کانون‌ها مورد تایید رهبری هم قرار دارد.

وی ادامه داد: خوزستان در حوضه مسجد گام‌های بلندی برداشته است که از جمله آن می‌توانم به افزایش کانون‌های فرهنگی مساجد از 344 کانون به هزار کانون که رشدی 200 درصدی داشته است اشاره کنم.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اضافه کرد: کانون‌های استان در روستاها را نماینده تام الاختیار وزارت ارشاد قرار دادیم تا بتوانند عملکرد بهتری داشته باشند که همین طور هم شد و گام خوبی بود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 10 کانون دیجیتالی در شهرهای اهواز، شوشتر و هویزه راه‌اندازی کرده‌ایم، همچنین خانه‌های نورمان را که به تلاوت قرآن اختصاص دارد به 30 خانه در کل استان رسانده‌ایم.

سپهر بیان کرد: در بخش کتابخانه مساجد تعداد آنها را در کل استان از حدود 90 باب به 300 کتابخانه افزایش داده‌ و تمام آنها را به وسایل گرمایشی و سرمایشی و همچنین میز و صندلی مجهز کرده‌ایم.

وی به درخواستش از استانداری اشاره کرد و ابراز داشت: از مجموعه استانداری می‌خواهم ما را چه در بخش ریالی و چه در بخش برنامه‌ریزی و حمایتی کمک کنند تا بتوانیم گام‌های بلندی در بخش فرهنگی مساجد در سال آینده برداریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: از مسئولان آبادان و خرمشهر انتظار می‌رود در بخش کانون‌های مساجد گام‌های متعالی‌تری بردارند زیرا تاکنون استقبال خوبی در این زمینه در مناطق مذکور صورت نگرفته است.

وی در پایان عنوان کرد: 800 هزار تومان به کانون‌های مساجد شهرها و یک میلیون و 200 هزار تومان به کانون‌های فرهنگی مساجد اختصاص یافت.

انتهای پیام/72019/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول