اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان صحنه خبر داد

نظارت نامحسوس بازرسان بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی صحنه

فرماندار صحنه از نظارت نامحسوس و سرزده کمیته نظارت و ارزیابی این شهرستان به‌منظور ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

نظارت نامحسوس بازرسان بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی صحنه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رسول مجد بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان صحنه اظهار داشت: تمامی تمهیدات لازم توسط ستاد خدمات سفر نوروزی در شهرستان صحنه برای پذیرایی از مسافران و مهمانان نوروزی اندیشیده شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تاریخی، فرهنگی و اقلیمی شهرستان صحنه در جذب گردشگر و مهمان نوروزی، تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان باید اقدامات لازم را برای جذب بیشتر میهمانان نوروزی فراهم آورند. 

فرماندار صحنه از نظارت نامحسوس و سرزده کمیته نظارت و ارزیابی این شهرستان به‌منظور ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: این نظارت‌ها با همکاری کمیته نظارت و ارزیابی استان کرمانشاه صورت می‌گیرد.

در ادامه جلسه روسای برخی دستگاه‌های عضو ستاد گزارشی از اهم اقدامات به‌عمل آمده و در دست انجام در این زمینه را ارائه کردند و پس از بحث و تبادل نظر تصمیماتی اتخاذ شد.

تمامی شعب بانک‌های شهرستان صحنه موظف شدند که نسبت به تامین نقدینگی لازم شعب با توجه به حجم بالای مراجعات مشتریان به بانک در روزهای پایانی سال، اقدامات لازم را انجام دهند.

تعطیلی هرگونه حفاری و عملیات عمرانی دستگاه‌های اجرایی شهرستان صحنه در روزهای پایانی سال تا بعد از تعطیلات نوروزی و استقرار قاضی کشیک در دادسرا در ایام نوروز از دیگر تصمیمات اتخاذ شده این جلسه بود.

اجرای طرح ترافیک و روان‌سازی خیابان‌های سطح شهر به‌ویژه در روزهای پایانی سال، تامین امنیت کمپ و مدارس محل اسکان مهمانان نوروزی و تهیه و نصب بنری از اطلاعات جامع و تکمیلی از گوردخمه‌های شیرین و فرهاد در کنار این بنای تاریخی نیز در این جلسه مورد تصویب قرار گرفت.

اطلاع‌رسانی مدارس محل اسکان مهمانان نوروزی در ورودی شهر و میادین، نظافت خیابان‌ها، پارک‌ها و مجتمع تفریحی دربند صحنه از دیگر مصوبات این جلسه بود.

 آمادگی جمعیت هلال احمر شهرستان صحنه با نیروهای جوان در پایگاه‌های امداد و نجات، تجهیز مساجد برای مسافران و ارائه بسته‌های فرهنگی به مسافران در ورودی شهر صحنه نیز در این جلسه مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام/2700/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول