اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآن اوقاف در ملایر

از نفرات برتر مسابقات قرآن اداره اوقاف و امور خیریه ملایر تجلیل شد.

تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآن اوقاف در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، ظهر امروز در امامزاده عبدالله(ع) شهرستان ملایر از نفرات برگزیده سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه تجلیل شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه ملایر در این مراسم اظهار داشت: همه ساله این مسابقات با حضور پرشور جوانان و نوجوان برگزار می‌شود که امسال نیز دوره سی و ششمین دوره این مسابقات برگزار شد.

حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی از شرکت بیش از 800 نفر از جوانان و نوجوانان ملایری در مهرماه سال جاری در این مسابقات خبر داد و گفت: مسابقات در مرحله شهرستانی در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار شد.

وی بیان کرد: مسابقات قرآن در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم، ترتیل و اذان برگزار شد که در هر رشته سه نفر انتخاب و به مرحله استانی راه یافتند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر تصریح کرد: در همین راستا از برترین‌های مسابقات قرآنی مرحله شهرستانی در هر رشته تجلیل و جوایزی به آنها اهدا شد.

وی در پایان سخنانش بیان داشت: در این مراسم از مستأجرین موقوفات ملایر که در زمان مقرر نسبت به تجدید سند اجاره خود اقدام کرده‌اند نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/89013/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول