اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد

رتبه برتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در شمال‌غرب کشور

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: آذربایجان غربی به عنوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برتر در منطقه شمال‌غرب انتخاب شده است.

رتبه برتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در شمال‌غرب کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه معصوم قلی‌زاده عصر امروز در مراسم تجلیل از سیزده سال خدمات فریدون سید مصطفوی مدیر سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی که در سالن مجتمع شهید فرخی کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، اظهار داشت: کانون به درجه‌ای از رشد و بالندگی و شکوفایی رسیده است که مدیری تدبیرگر برای سازمان آموزش و پرورش آذربایجان غربی انتصاب شده است.

وی از زحمات بی‌شائبه سید مصطفوی تقدیر و تشکر کرد و افزود: در سایه تلاش و برنامه‌ریزی سید مصطفوی بوده که آذربایجان غربی به عنوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برتر در منطقه شمال‌غرب انتخاب شده است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سال 79 فعالیت خود را در آذربایجان غربی آغاز و بعد از گذشت 13 سال با برنامه‌های متنوع به موفقیت چشمگیری دست یافت.

قلی‌زاده به برنامه‌های شاخص در طول 13 سال تاکید کرد و اذعان داشت: سال 85 میزبان نمایش عروسکی کشوری به میزبانی آذربایجان غربی بود که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موفقیت‌های چشمگیری نائل آمد.

وی عنوان کرد: مسابقات قصه گویی با شرکت 17 کشور خارجی که میزبانی این مسابقات را نیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی برعهده داشت که این کانون به مقام نخست دست یافت.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادامه داد: از اهم فعالیت‌های آقای سید مصطفوی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، افزایش تعداد مراکز ثابت از 11 مرکز به 34 مرکز و افزایش تعداد کتابخانه‌های پستی از یک کتابخانه به چهار کتابخانه است.

قلی‌زاده در خصوص تعداد نیروی انسانی پرورش فکری کودکان و نوجوانان اضافه کرد: در طی این سال‌ها تعداد نیروهای انسانی از 68 نفر به 195 نفر افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: مرکزی با عنوان مرکز تجربیات هنری و جذب اشتغال‌زایی برای بیش از 100 نفر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه‌اندازی شده است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادامه داد: از همه مسئولان به ویژه آقای سید مصطفوی به دلیل برنامه‌ها و موفقیت‌های چشمگیر او در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اهدای لوح یادبود تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/61007/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول