اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جهت برگزاری همایش‌های پیشگیری از معضلات اجتماعی صورت گرفت

تقدیر مسئولان لنده از سازمان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد

مسئولان شهرستان لنده در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان از خدمات ارزشمند سازمان بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد و اداره بهزیستی شهرستان در جهت برگزاری همایش‌های پیشگیری از معضلات اجتماعی و اعتیاد تقدیر کردند.

تقدیر مسئولان لنده از سازمان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، پیش از ظهر امروز جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار، امام جمعه و مسئولان شهرستان لنده برگزار شد.

محمد مرادی در این جلسه با بیان اینکه جوانان را ارزشمند‌ترین سرمایه کشور خواند و گفت: لزوم برنامه‌ریزی صحیح جهت ساماندهی امور جوانان در استان و شهرستان وجود داشته که مسئولان باید در این زمینه تلاش بسیاری داشته باشند.

رئیس ستاد ساماندهی جوانان شهرستان لنده افزود: جوانان سرزمین مقدس ایران انرژی‌های مثبتی جهت پیشرفت و ترقی کشور داشته که با شکوفایی استعدادها و استفاده صحیح از ظرفیت‌های آنان می‌توان به یک تحول در جامعه رسید.

وی افزود: امروزه شاهد آن هستیم که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به‌طور گسترده و با راه‌اندازی هجمه‌های مختلف فرهنگی به دنبال نابودی نیروی جوان کشور هستند.

مرادی تصریح کرد: آنان می‌خواهند هنجارهای اجتماعی جامعه را در دیدگاه جوانان ما به عنوان یک ناهنجاری قلمداد کنند تا جوانان ما از مسیر صحیح زندگی اسلامی خود دور و به یک ورطه نابودی برسند.

وی افزود: اما با وجود همه هجمه‌های دشمنان شاهد شکوفایی و رونق جوانان در زمینه‌های مختلف فکری و فرهنگی و اجتماعی و سیاسی هستیم.

فرماندار لنده یادآور شد: البته نباید واقعیت‌ها را فراموش کرد، چراکه درصدی از جوانان ما به دام توطئه‌های دشمنان افتاده‌اند.

مرادی گفت: یکی از دام های دشمنان ما ترویج مواد مخدر در جامعه است که متأسفانه درصدی از جوانان ما در این دام و بلای خانمان‌سوز گرفتار شده‌اند.

رئیس ستاد ساماندهی شهرستان لنده در ادامه تلاش مسئولان در خصوص رهایی جوانان از معضلات اجتماعی همچون اعتیاد را یادآور شد و افزود: تلاش‌های سازمان بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در جهت ساماندهی جوانان و پیشگیری از معضلات اجتماعی قابل تقدیر بوده و می‌طلبد مسئولان؛ این سازمان را در جهت برخورد صحیح با این بلای خانمان‌سوز (اعتیاد) همراهی کنند.

مرادی یادآور شد: اداره بهزیستی شهرستان لنده برای رهایی جوانان از دام اعتیاد اقدام به راه‌اندازی کمپ نیمه اقامتی ترک اعتیاد در شهرستان کرده و در این زمینه همایش‌های خوبی را برگزار کرده است.

عین‌الله دهقان در این جلسه ضمن تقدیر از حضور مدیرکل امور اجتماعی گفت: اعتیاد جوانان ما ریشه در بیکاری آن‌ها داشته و موضوع اشتغال یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان افزود: جوانان ما در زمینه‌های مختلف علمی و فرهنگی همیشه پیش‌رو بوده و هستند ولی می‌طلبد مسئولان برنامه‌ریزی صحیحی جهت ساماندهی و اشتغال آنان داشته باشند.

دهقان یادآور شد: یکی از دلایل بیکاری جوانان عدم آشنایی با مشاغل مختلف بوده که باید زمینه ورود آن‌ها به کلاس‌های فنی و حرفه‌ای و آموزشی مهیا شود.

وی در ادامه از خدمات اداره بهزیستی لنده به عنوان مجری پیشگیری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی تقدیر کرد و گفت: تقویت مراکز پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

انتهای پیام/82013/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول