اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مدرسه فوتبال پرسپولیس زیراب سوادکوه:

حضور پرسپولیس در سوادکوه با هماهنگی بود

مدیر مدرسه فوتبال پرسپولیس زیراب سوادکوه با اشاره به درج مطلبی با عنوان سوءاستفاده از حضور پرسپولیس در سوادکوه، گفت: حضور پرسپولیس در سوادکوه با هماهنگی کادر مدیریتی بوده است.

حضور پرسپولیس در سوادکوه با هماهنگی بود

حسن شورزند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به درج خبر سوء‌استفاده از حضور پرسپولیس در مازندران و سوادکوه اظهار داشت: چند روز قبل از حضور پرسپولیس در مازندران برای حضور در جمع فوتبالیست‌های مدرسه فوتبال پرسپولیس زیراب و صرف ناهار در رستوران شهر که محل حضور مسئولان کشوری و استانی است با محمد پنجعلی سرپرست تیم هماهنگی انجام شد که در مصاحبه دیروز وی با شبکه خبر و خبرگزاری فارس هم درج شده است.

مدیر مدرسه فوتبال پرسپولیس زیراب سوادکوه با ابراز تاسف از درج مطلب یک جانبه سوء استفاده از حضور پرسپولیس در مازندران و سوادکوه گفت: برنامه‌های ما برای حضور پرسپولیس در سوادکوه با برنامه‌ریزی و از قبل هماهنگ شده با سرپرست تیم پرسپولیس بود که هدف اصلی دیدار فوتبالیست‌های مدرسه فوتبال پرسپولیس با سرمربی و بازیکنان این باشگاه با هدف افزایش انگیزه این مدرسه فوتبال صورت گرفته بود.

وی با اشاره به نصب بنر خیر مقدم به کادر فنی و بازیکنان تیم و حضور خودجوش مردم فوتبال دوست سوادکوه در میدان شهر زیراب برای دیدار با اعضای باشگاه با سابقه پرسپولیس، خاطرنشان کرد: در محل پلیس راه آزادمهر و در فاصله پنج کیلومتری شهر زیراب دیدار حضوری با سرپرست و سرمربی پرسپولیس داشتم و بر اجرای دیدار با فوتبالیست‌های مدرسه فوتبال شهر زیراب و حضور در رستوران هماهنگی نهایی انجام شد که به دلیل حضور برخی افراد غیر پرسپولیسی و صلاحدید کادر مدیریت تیم برنامه‌های در نظر گرفته شده انجام نشد.

شوزند تصریح کرد: ملاقات با سرمربی و سرپرست اخلاق مدار و پیشکسوت و بازیکنان مطرح پرسپولیس موجب افزایش انگیزه فوتبالیست‌ها می‌شود و استفاده معنوی از حضور باشگاه پرسپولیس در دستور کار ما قرار داشت.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول