اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال شهرستان بیرجند:

سرخپوشان بیرجند، پرسپولیس و دانش مشهد را زمین‌گیر کرد

رئیس هیئت فوتبال بیرجند از حضور نماینده خراسان‌جنوبی در مسابقات فوتسال مناطق 8 و 6 قهرمانی کشور خبر داد و گفت: در این مسابقات نمایندگانی از استان‎های خراسان‌رضوی، خراسان‌جنوبی، کرمان و یزد در مشهد مقدس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

سرخپوشان بیرجند، پرسپولیس و دانش مشهد را زمین‌گیر کرد

حسن قهوه‎چی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: تیم جوانان فوتسال باشگاه سرخپوشان بیرجند به نمایندگی از خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی مناطق کشور به مصاف حریفان خود رفت.

وی اذعان کرد: در گروه هشت این دوره از مسابقات نمایندگانی از استان‎های کرمان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و یزد به میزبانی شهرستان مشهد با یکدیگر دیدار می‏‌کنند.

سرخپوشان بیرجند هر 2 نماینده خراسان‌رضوی را از پیش‌رو برداشت

رئیس هیئت فوتبال شهرستان بیرجند به نخستین دیدار تیم جوانان باشگاه سرخپوشان بیرجند در مسابقات فوتسال گروه هشت مرحله نخست قهرمانی مناطق کشور اشاره کرد و گفت: نماینده خراسان جنوبی در مقابل تیم پرسپولیس مشهد صف‌آرایی کرد که موفق شد با نتیجه یک بر صفر بر حریف غلبه کند و سه امتیاز بازی را از آن خود کند.

قهوه‌چی اذعان داشت:  تیم فوتسال باشگاه سرخپوشان بیرجند در دومین بازی خود به مصاف تیم دانش ورزش مشهد رفت که با نتیجه دو بر یک به یک پیروزی ارزشمند دیگر در مقابل میزبان دست پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: تیم فوتسال جوانان باشگاه سرخپوشان بیرجند در پایان دور دوم مسابقات فوتسال گروه هشت مرحله نخست قهرمانی مناطق کشور با کسب شش امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار دارد.

سرخپوشان نونهال بیرجند از پس فولاد یزد برنیامد

رئیس هیئت فوتبال شهرستان بیرجند به رقابت تیم فوتسال رده سنی نونهالان باشگاه سرخپوشان بیرجند در گروه شش مسابقات قهرمانی فوتسال کشور اشاره و تصریح کرد: در این مسابقات تیم‌های فوتسال آموزش عالی و حرفه‌ای مشهد، فولاد یزد، مقاومت کرمان، پیشگامان مشهد، با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

قهوه‌چی یادآور شد: تیم فوتسال نونهالان باشگاه سرخپوشان بیرجند نخستین دیدار خود در این دوره از مسابقات به مصاف تیم پر قدرت فولاد یزد رفت ولی تلاش بازیکنان نونهال و آینده‌دار بیرجندی حاصلی جز باخت با نتیجه چهار بر صفر نداشت و متأسفانه این تیم در روز نخست نتیجه را به حریف واگذار کرد.

وی اضافه کرد: مسابقات  گروه شش نونهالان فوتسال قهرمانی کشور از دیروز آغاز شده و تا روز سه شنبه در شهرستان مشهد ادامه دارد.

انتهای پیام/69014/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول