اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

21/ گلستان نگارستان ایران، بهشت مسافران نوروزی

عباسی: گلستان مشکلی برای اسکان مسافران ندارد

دبیر اجرایی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی گلستان از آمادگی نگارستان ایران برای میزبانی از مسافران نوروزی خبر داد و گفت: گلستان مشکلی برای اسکان مسافران ندارد.

عباسی: گلستان مشکلی برای اسکان مسافران ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قربان عباسی صبح امروز در جمع مدیران ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی گلستان اظهار داشت: با تدابیر اتخاذ شده و تخت‎هایی که برای مسافران تدارک دیده شده است مشکلی برای اسکان مسافران در گلستان وجود ندارد.

وی افزود: با توجه به تغییر قیمت اماکن اسکان مسافر در ایام نوروز جلسات متعددی با فرمانداران و شهرداران گذاشته شد تا بخش نظارت فعال‎تر شود و شاهد تغییرات زیاد نرخی در این زمینه نباشیم.

دبیر اجرایی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی گلستان؛ نقش رسانه و اطلاع‎رسانی را در فرهنگ‎سازی مهم خواند و تصریح کرد: رسانه‎ها نقش مهمی در آگاه‎سازی مسافران برای استفاده از مکان‎های مطمئن دارند که این مهم باید با جدیت پیگیری شود.

عباسی در خصوص نحوه شمارش مسافران نوروزی به گلستان گفت: شمارش مسافران از روش‎های مختلف آماری در تمام دنیا وجود دارد ما نیز مجبور هستیم از روش‎های آماری مرسوم استفاده کنیم البته در این بخش شاید نتوانیم به صددرصد مطلوب دست پیدا کنیم.

وی از وجود تردد شمار در ورودی و خروجی شهرهای مختلف استان خبر داد و افزود: از طریق تردد شمار اقدام به شمارش خودرو می‎شود که تا حدی می‎تواند آمار مسافران را ارزیابی کند.

دبیر اجرایی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی گلستان با بیان اینکه مجتمع‎های اقامتی گلستان با ثبت تعداد مسافران در آمارگیری نقش مهمی دارند، خاطرنشان کرد: از سوی بازرسان و حتی اداره کل حمل و نقل و پایانه‎های استان می‎توان نسبت به تعداد مسافران عبوری و اسکان یافته در گلستان مبادرت کرد.

مسافران نوروزی در مسیر تردد بیمه می‎شوند

عباسی افزود: اداره کل حمل و نقل و پایانه‎های گلستان برای رعایت مباحث ایمنی مبادرت به بیمه مسافران در طول مسیر تردد کرده است که از این طریق آمار دقیق‎تری از شمارش مسافران به این مجموعه اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه رجوع به شرکت‎های هواپیمایی یکی دیگر از روش‎های آمارگیری مسافران محسوب می‎شود، گفت: از طریق روش‎های مختلف آماری می‎توان نسبت به تردد مسافران به استان گلستان آگاهی پیدا کرد.

انتهای پیام/83001/ر40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول