اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با فرا رسیدن سال نو

کاروان محرومیت‌زدایی بسیج به روستاهای اردبیل اعزام شد

در آستانه سال نو و فرا رسیدن بهار طبیعت کاروان محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی اردبیل به روستاهای محروم اعزام شد تا نیازمندی هموطنان را در حوزه‌های مختلف پاسخگو باشد.

کاروان محرومیت‌زدایی بسیج به روستاهای اردبیل اعزام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم اعزام کاروان محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی اردبیل به روستای خیارک عصر امروز فرمانده سپاه اردبیل اظهار داشت: با حضور جامعه پزشکی بسیج در این روستا مشکلات درمانی و بیماری پنج هزار و 600 نفر از ساکنان این روستا مورد معاینه و بررسی قرار گرفت و نسبت به درمان آنها اقدامات اولیه انجام شد.

عظیم تیموری تصریح کرد: ما این طرح را در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حدود یک ماه پیش در 23 روستای محروم و دورافتاده در اردبیل برگزار کردیم و در مرحله دوم اجرای این طرح جامعه پزشکی بسیج در روستاهای پرجمعیت اردبیل حاضر شده و به ساکنان این منطقه خدمات ارائه می‌کنند.

وی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد:‌ ما در این مرحله با سرکشی به 15 روستای بخش مرکزی در قالب کاروان محرومیت‌زدایی به همت بسیج سازندگی تلاش می‌کنیم تا به بیماران، افراد نیازمند و ساکنان مناطق روستایی خدمات متنوع از قبیل ویزیت و درمان رایگان، خدمات دامپزشکی، خدمات مشاوره حقوقی و پاسخگویی به سئوالات شرعی مردم به صورت اکیپ مشخص انجام دهیم.

این مسئول اضافه کرد: در این طرح سعی شده تا مرحله تخصصی کارها به پیش برود تا بتوانیم در صورت نیازمندی هموطنان روستایی خدمات درمانی و بهداشتی تخصصی را نیز در مراکز بیمارستانی و درمانگاهی ارائه کنیم.

وی بیان کرد: بسیج به عنوان یک نیروی فعال و کوشا در تمام عرصه‌ها ورود پیدا کرده و قادر است از دستاوردهای نظام اسلامی صیانت کرده و دفاع کند که در این ارتباط امیدواریم طرح‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و حرکت‌ها متناسب با ظرفیت بسیج سازندگی و اقشار مختلف به انجام رسیده و فضایی فراهم آید تا هموطنانمان بتوانند از این توانمندی‌ها استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده سپاه اردبیل رسالت بسیج را در محرومیت‌زدایی یک رسالت انقلابی همراه با توجه به ارزش‌های دینی و باورهای اعتقادی بیان کرد و ادامه داد: این حرکت‌ها نه تنها مقطعی انجام نمی‌شود بلکه بیشتر با حال و هوا و روحیه معنوی و دفاع و صیانت از جایگاه مردم به عنوان ارکان پایداری نظام اسلامی به شایستگی و مطلوبیت انجام می‌شود.

انتهای پیام/62001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول