اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پارک علم و فناوری خراسان شمالی خبر داد

رونمایی محصولات پارک علم و فناوری خراسان شمالی در سال آینده

معاون پشتیبانی و فناوری پارک علم و فناوری خراسان شمالی گفت: رونمایی از نخستین محصولات پارک علم و فناوری استان سال آینده انجام می‌شود.

رونمایی محصولات پارک علم و فناوری خراسان شمالی در سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، رضا فیض‌آبادی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران تصریح کرد: این مرکز از طرح‌های شرکت‌های دانش بنیان حمایت‌های لازم را به عمل خواهد آورد.

وی افزود: در همین راستا هم اکنون 11 شرکت دانش بنیان در زمینه‌های کشاورزی، صنعت و آی تی در پارک علم و فناوری استان استقرار داشته و از خدمات و پشتیبانی‌های این مرکز در استان بهره‌مند هستند.

فیض‌آبادی همچنین با تاکید بر نقش پارک‌های علم و فناوری در اقتصاد مقاومتی گفت: بی گمان پارک‌های علم و فناوری در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش بسیاری دارند.

به گفته معاون پشتیبانی و فناوری پارک علم و فناوری خراسان شمالی این مراکز می‌توانند با حمایت از شرکت‌هایی که تولیدات داخلی دارند در اقتصاد مقاومتی نقش ویژه‌ای داشته باشند ولی هرچه پارک‌ها حمایت بیشتری شوند نقش آن‌ها نیز در اقتصاد مقاومتی افزایش می‌یابند.

وی با بیان اینکه دولت بر تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید ویژه‌ای دارد یادآور شد: به طور حتم  اگر می‌خواهیم اقتصاد مقاومتی را به نحو مطلوب اجرایی کنیم باید حمایت بیشتری از پارک‌های علم و فناوری در ابعاد مختلف صورت بگیرد.

انتهای پیام/63002/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول