اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

میراث فرهنگی بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد را دریابد

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار می‌رود میراث فرهنگی در تعطیلات نوروز بقاع متبرکه در این استان را دریابد.

میراث فرهنگی بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد را دریابد

حجت‌الاسلام سید علی‌فتح میرمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به پیش‌رو بودن تعطیلات نوروز و آغاز سفرها در این ایام اشاره و اظهار کرد: اسلام بر سفر تاکید کرده است و در متون ادبی نیز آمده که سفر انسان‌ها را پخته می‌کند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی باید با همدلی و هماهنگی هرچه بهتر خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی را به نحو مطلوب انجام دهند چرا که خدمات‌رسانی به این مسافران باعث معرفی استان و رونق بخش گردشگری می‌شود.

میرمحمدی، ایجاد امنیت و رفاه حال مسافران و گردشگران به کهگیلویه و بویراحمد را مهم برشمرد و گفت: با توجه به این‌که این استان چهار فصل هرساله پذیرای خیل عظیم مهمانان نوروزی است انتظار می‌رود هماهنگی‌های جهت خدمات‌رسانی مطلوب به مهمانان صورت گیرد.

این مسئول در ادامه با تأکید بر اینکه کهگیلویه و بویراحمد دارای موقعیت جغرافیای خاص خود و دارای پتانسیل‌های فراوان است، گفت: امیدواریم دست‌اندرکاران و متولیان اجرایی بتوان به نحو مطلوب؛ مکان‌های گردشگری و تفریحی استان را به گردشگران معرفی کنند.

وی بر لزوم هم‌افزایی مدیران نهادها و دستگاه‌ها بر اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها در ستاد تسهیلات سفر تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود باید با آمادگی کامل و اجرای برنامه‌های متنوع و ساماندهی شده به استقبال مسافران نوروزی برویم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که در برخی مواقع از جمله فصل بهار و آغاز سال نو توجه‌ای ویژه به برخی مناطق گردشگری می‌شود و برخی مناطق مذهبی و بقاع متبرکه مورد غفلت قرار گرفته‌اند، گفت: انتظار می‌رود میراث فرهنگی امامزاده‌ها را دریابد.

میرمحمدی با تأکید بر اینکه بقاع متبرکه در کهگیلویه و بویراحمد بسیار زیاد است و سیل عاشقان و ارادتمندان به این امامزاد‌گان بسیار زیاد است، گفت: در ایام نوروز همواره شاهد حضور پرشور هموطنان در سطح بقاع متبرکه هستیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با ابراز گلایه‌مندی از میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اذعان کرد: همواره در برخی مناطق گردشگری شاهد بروز مشکلات و نواقصاتی هستیم که در این بین کمتر توجه‌ای به بقاع متبرکه نشده است.

این مسئول در ادامه به خیل جمعیت و عاشقان امامزاده محمود طیار (ع) در ایام مختلف سال از جمله سال نو اشاره و اذعان کرد: این بقعه متبرکه که 80 درصد زائران آن از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری است همواره مورد غفلت مسئولان واقع شده است.

میرمحمدی، امامزاده بی‌بی خاتونین (س) را از دیگر امامزاد‌گان فاقد امکانات و دارای زائران زیاد عنوان کرد.

انتهای پیام/82011/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول