اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان

مشکلات 8 امامزاده و بقعه متبرکه در دامغان بررسی شد

روند اجرای برنامه‏ها و مشکلات هشت امامزاده و بقعه متبرکه در دامغان با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان بررسی شد.

مشکلات 8 امامزاده و بقعه متبرکه در دامغان بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، ظهر امروز در آیینی با حضور حجت‏الاسلام والمسلمین عبدالله واحدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، معاون بهره‌وری این اداره کل، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان و شماری از مسئولان و هیئت امنای امامزادگان، روند اجرای برنامه‏ها و مشکلات این مراکز مهم دینی و مذهبی بررسی شد.

واحدی که به همراه شماری از مسئولان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان دامغان بازدید می‏کرد، خواستار توجه بیشتر به موقوفات و بقاع متبرکه در این شهرستان شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در این بازدید، از امامزاده قاسم (ع) صیدآباد که به علت برخی مشکلات با اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دامغان در حال تخریب بوده و نیازمند رسیدگی بیشتری است، دیدن و بر لزوم پیگیری مشکلات و دغدغه‏های اداره‏کنندگان این امامزاده تاکید کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان همچنین از امامزادگان جعفر و محمد (ع) دامغان، امامزاده قاسم (ع) زینبیه دامغان، امامزادگان علی ولی (ع)، بقعه بکیر ابن اعین، امامزاده جعفر (ع) محمدآباد، امامزادگان هفت‌تنان (ع) و امامزاده سید صالح (ع) جزن دیدن کرد.

واحدی در این بازدیدها با هیئت امنای امامزادگان و بقاع متبرکه در شهرستان دامغان به گفت‏وگو نشست و دغدغه‏ها و انتظارات آنها را مورد ارزیابی قرار داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در این بازدیدها، خواستار پیگیری مشکلاتی که هیئت امنای امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان دامغان به آنها اشاره داشتند، از سوی مسئولان اوقاف و امور خیریه استان سمنان و نیز مدیران شهرستان‏ها شد تا روز به روز شاهد اقبال عمومی بیشتری در این مراکز مهم فرهنگی و دینی باشیم.

انتهای پیام/2249/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول