اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فاروج خبر داد

طلب 67 میلیارد ریالی شهرداری فاروج از ادارات این شهرستان

شهردار فاروج از طلب 67 میلیارد ریالی شهرداری فاروج از دستگاه‌های این شهرستان خبر داد و افزود: عمده این مطالبات از محل ماده 100 و ماده 77 بوده است.

طلب 67 میلیارد ریالی شهرداری فاروج از ادارات این شهرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مجتبی مزجی بعد از ظهر امروز در نشست با بازرس کل خراسان شمالی با بیان اینکه بودجه پیشنهادی 30 میلیارد ریالی شهرداری فاروج هم برای سال آینده تصویب شده است گفت: این بودجه واقعی بوده و بر اساس ظرفیت‌ها و توان این شهر بسته شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری فاروج مصمم به اجرای مصوبات شورای شهر است، تصریح کرد: تاکنون عمده مصوبات شورای این شهر اجرایی شده و تحقق یافته است.

وی برنامه‌های شهرداری برای ارائه تخفیف در زمینه عوارض و صدور پروانه ساخت و ساز براساس دستورالعمل‌های قانونی را هم برشمرد گفت: به همین منظور تخفیف‌هایی را به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در این شهر اعمال کردیم که با استقبال مردم مواجه شد.

مزجی از طلب 67 میلیارد ریالی شهرداری فاروج از دستگاه های این شهرستان هم خبر داد و افزود: عمده این مطالبات از محل ماده 100 و ماده 77 بوده است.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها از پرداخت بدهی خود به شهرداری سر باز می‌زنند، خواستار پرداخت دیون دستگاه‌ها به شهرداری فاروج شد.

شهردار فاروج همچنین بخشی از درآمدهای شهرداری این شهر را از محل کرایه 25 واحد تجاری در این شهر عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری فاروج به دنبال درآمدهای پایدار در این شهر است، افزایش اعتبارات دولتی برای اجرای طرح‌هایی که به پایدار شدن درآمدهای شهرداری منجر شده، را خواستار شد.

انتهای پیام/63002/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول