اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جماعات خبر داد

تحویل زمین توسط شهرداری مشهد به 3 استان برای ساخت زائرسرا

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جماعات با بیان اینکه تاکنون شهرداری مشهد اقدام به تحویل زمین به 3 استان برای ساخت زائرسرای ارزان‌قیمت کرده است، گفت: زمین برای 9 استان دیگر نیز آماده تحویل است.

تحویل زمین توسط شهرداری مشهد به 3 استان برای ساخت زائرسرا

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی ظهر امروز در گردهمایی نمایندگان ولی‌فقیه، شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها در راستای تأسیس بنیاد زائر برای احداث زائرسراهای ارزان‌قیمت که در مجتمع فرهنگی اقامتی ولایت در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: باید در ساخت زائرسراهای ارزان‌قیمت، استان‌های محروم نیز ورود یابند.

وی افزود: اینجا اقلیم عشق است و باید احداث زائرسراهای ارزان‌قیمت را به عنوان گامی فرهنگی در کشور بدانیم.

تقوی با اشاره به اینکه نخستین گام در راستای ساخت زائرسراهای ارزان‌قیمت در مشهد مقدس، تأسیس بنیاد زائر در هر استان است، گفت: مقدمات و بستر این مسئله در مشهد فراهم شده است.

وی خطاب به مسئولان استان‌های حاضر در مراسم با تأکید بر اینکه باید در بازه زمانی یک‌ماهه بنیاد زائر خود را در استان‌ ایجاد کنید، ادامه داد: پس از تأسیس بنیاد زائر در هر استان افتتاح حساب در این زمینه مطرح می‌شود.

تقوی با بیان اینکه تاکنون شهرداری مشهد اقدام به تحویل زمین به 3 استان کرده گفت: زمین برای 9 استان دیگر نیز آماده تحویل است.

وی با اشاره به اینکه هر استان اگر زودتر اقدام کند از زمینی نزدیک‌تر به حرم مطهر رضوی برخوردار خواهد شد، اضافه کرد: استان‌هایی که آمادگی لازم را دارند باید زودتر برای تحویل زمین اقدام کنند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جماعات افزود: بنیاد زائر نقش مؤسس زائرسراهای ارزان‌قیمت و نیز تداوم آن را با هم دارد.

وی با بیان اینکه در این گردهمایی تفاهم‌نامه امضا می‌شود، گفت: استانداران باید به عنوان نمایندگان دولت با نفوذ و قدرت خود از این جریان حمایت کنند.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول