اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر توسعه اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاری پارس جنوبی خبر داد

احداث 8 مینی پالایشگاه در پارس جنوبی در سال 93

مدیر توسعه اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از آغاز عملیات طراحی و اجرایی احداث هشت مینی پالایشگاه در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در سال 93 خبر داد.

احداث 8 مینی پالایشگاه در پارس جنوبی در سال 93

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الله فریدونی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی به شمار می‌رود و تلاش زیادی برای پیشرفت این منطقه انجام شده است.

وی افزود: برای توسعه و پیشرفت این منطقه در سال آینده، برنامه‌ریزی زیادی انجام شده که امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیر توسعه اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از آغاز عملیات طراحی و اجرایی احداث هشت مینی پالایشگاه در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در سال 93، خبر داد.

فریدونی تصریح کرد: بر اساس تاکید مقام عالی وزارت نفت، عملیات اجرایی احداث هشت مینی پالایشگاه در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با همکاری سرمایه‌گذاران داخلی، سال آینده کلید می‌خورد.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و بر اساس پیش‌بینی انجام شده، پروژه احداث هشت مینی پالایشگاه دو سال پس از آغاز عملیات اجرایی به اتمام می‌رسد.

این مسئول گفت: براساس توافق‌های صورت گرفته، به هر مینی پالایشگاه روزانه 60 هزار بشکه میعانات گازی برای تولید محصول اختصاص خواهد یافت و در مجموع روزانه 480 هزار بشکه از میعانات گازی عسلویه به مصرف به منظور تولید گازوئیل و سایر محصولات می‌رسد.

فریدونی یادآور شد: با ساخت و بهره‌برداری از هشت مینی پالایشگاه، محصولات فرعی میعانات گازی از جمله گازوئیل، بنزین، نفت و قیر 70-60 تولید خواهد شد.

وی بیان کرد: قراردادهای مربوط به احداث هشت مینی پالایشگاه در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در مرحله نهایی قرار دارد.

فریدونی گفت: باید از تمام توان و ظرفیت موجود برای توسعه منطقه ویژه پارس بهره ببریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول