اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پرستاران شهرستان بافت تجلیل شدند

در آیینی با حضور امام جمعه و فرماندار‌ بافت از پرستاران این شهرستان تقدیر شد.

پرستاران شهرستان بافت تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، بعد از ظهر امروز در آیینی با حضور امام جمعه و فرماندار‌ بافت از پرستاران این شهرستان تقدیر شد.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی، امام جمعه بافت در این مراسم اظهار داشت: سلامت و امنیت دو نعمتی هستند که به فراموشی سپرده می‌شوند.

وی افزود: در مورد سلامتی روایات بسیاری است، «‌یک نفر سلامتی بخشیدن مانند سلامتی بخشیدن به بشر است‌« پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند، «‌هر کس یک شب تا روز از یک مریض پرستاری کند آن را با ابراهیم خلیل محشور می‌کند و از صراط مانند نور حرکت می‌کند».

امام جمعه بافت تصریح کرد: شغل پرستاری در ردیف عبادات بزرگ است، هر کسی در هر حرفه‌ای قرار می‌گیرد باید به گفته امام صادق (ع) دو خصلت داشته باشد، «در کاری که بر عهده می‌گیرد ماهر و امانتدار باشد».

ابراهیمی با بیان اینکه پرستار باید صبور باشد، خاطر نشان کرد: حرف یک پزشک و پرستار برای بیمار خیلی تاثیر‌گذار است و باید سعی کنند با نرمی صحبت کنند.

محمدعلی بهروز، فرماندار بافت نیز در این جلسه اظهار داشت: مجموعه شبکه بهداشت از ارگان‌هایی است که دعای مردم بدرقه راهشان است.

وی گفت: به پاس زحماتی که پرستاران کشیده‌اند به تمام آنها تشویقی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/80024/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول