اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین بیان کرد

رصد فعالیت تاکسی‌های قزوین توسط 5 اکیپ بازرسی

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: پنج اکیپ بازرسی تاکسی‌های فعال در سطح شهر قزوین را مورد بازرسی قرار داده و در صورت مشاهده تخلف اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

رصد فعالیت تاکسی‌های قزوین توسط 5 اکیپ بازرسی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مصطفی کاشی‌پزها صبح امروز در نشست سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با کارکنان سازمان تاکسیرانی که در محل این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر 56 نیرو در سه شیفت کاری در جایگاه‌های CNG شهر قزوین که تحت نظارت سازمان تاکسیرانی قزوین قرار دارد، فعالیت می‌کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه این افراد در شرایط مختلف جوی باید در جایگاه‌های CNG خدمت‌رسانی کنند، شیفت‌های کاری آنان به صورت هشت ساعته تعریف شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین عنوان کرد: اگر به هر دلیلی تعداد نیروهای خدمات‌رسان در جایگاه‌های سوخت‌رسانی کاهش یابد باید مدت زمان فعالیت آنان در طول شبانه‌روز به بیش از هشت ساعت افزایش یابد که این امر موجب خستگی بیش از حد آنان شده و کاهش  سطح کیفیت خدمات ارائه شده را به دنبال دارد.

کاشی‌پزها تصریح کرد: سعی شده با در نظر گرفتن حداکثر هشت ساعت در هر شیفت کاری زمینه لازم برای ارائه خدمات به بهترین نحو ممکن به شهروندان فراهم شود و در ساعات مختلف شبانه‌روز از نیروهای کارآمد در جایگاه‌های سوخت‌رسانی استفاده شود.

وی در خصوص فعالیت شبکه تاکسی بی‌سیم قزوین بیان کرد: شبکه تاکسی بی‌سیم قزوین نیز در سه شیفت کاری فعالیت دارد که به طور میانگین تماس‌های صبح 400 مورد، تماس‌های عصر 350 مورد و تماس‌های شب نیز 350 مورد است و نشان از استقبال شهروندان در استفاده از شبکه تاکسی بی‌سیم دارد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین ابراز کرد: با توجه به استقبال خوبی که شهروندان قزوینی در استفاده از خودروهای شبکه تاکسی بی‌سیم قزوین دارند، فعالیت آن در شب هنگام افزایش چشمگیری داشته است.

کاشی‌پزها با اشاره به امنیت موجود در استفاده از خودروهای شبکه تاکسی بی‌سیم افزود: با توجه به اینکه سازمان تاکسیرانی در انتخاب رانندگان شبکه تاکسی بی‌سیم دقت زیادی دارد، شهروندان قزوینی برای استفاده از شبکه تاکسی بی‌سیم در ساعات مختلف شبانه روز به ویژه شب هنگام اطمینان خاطر داشته باشند.

وی اضافه کرد: استفاده از خودروهای شبکه تاکسی بی‌سیم به دلیل امنیت بالای آن به همه شهروندان توصیه می‌شود و امیدواریم رانندگان فعال در این بخش با خدمت‌رسانی مطلوب بر میزان رضایت‌مندی و اطمینان خاطر شهروندان بیافزایند.

این مسئول با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط سازمان تاکسیرانی در روزهای پایانی سال عنوان کرد: یکی از مهمترین فعالیت‌هایی که این سازمان در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز در دستور کار قرار داده نظارت بر نحوه عملکرد تاکسیرانان در سطح شهر است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین تصریح کرد: بازرسان سازمان تاکسیرانی قزوین مواردی از قبیل نظافت خودروها، نوع برخورد رانندگان تاکسی‌ها با مسافران، رعایت تعرفه‌ها، نظم و انضباط در ایستگاه‌ها و خطوط تاکسیرانی را مورد بازرسی قرار می‌دهند.

کاشی پزها افزود: این بازرسان هر روز از ساعت 7 صبح تا 9 شب در قالب پنج اکیپ بازرسی تاکسی‌های فعال در سطح شهر قزوین را مورد بازرسی قرار داده و در صورت مشاهده تخلف اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه پرسنل ستادی نیز در این مدت با بازرسان سازمان همکاری می‌کنند، گفت: ساماندهی تاکسی‌ها و ایجاد کشیک‌های مستمر در ساعات مختلف روز از دیگر اقدامات صورت گرفته برای روزهای پایانی سال است.

این مسئول با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی لازم در خصوص نحوه ارتباط شهروندان با سازمان تاکسیرانی صورت گرفته است، ابراز کرد: از طریق رسانه‌های استان سعی شده اطلاع‌رسانی لازم در خصوص نحوه ارتباط شهروندان با سازمان تاکسیرانی صورت گیرد که بر این اساس شهروندان می‌توانند اطلاعات مورد نیاز در خصوص نحوه شیفت‌بندی خودروهای فعال در خطوط تحت نظر سازمان تاکسیرانی قزوین را از طریق شماره تلفن روابط عمومی این سازمان  2348 داخلی 119 و 120 دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین بیان کرد: برای برقراری نظم بیشتر، افزایش کیفیت بازرسی‌ها و انجام اقدامات انتظامی با نیروی انتظامی و پلیس راهور نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

کاشی‌پزها خاطرنشان کرد: این کنترل‌ها و نظارت‌های واحد بازرسی سازمان تاکسیرانی قزوین تا پایان هفته اول تعطیلات نوروز 93 ادامه دارد.

وی یادآور شد: از تاکسیرانان نیز تقاضا شده با توجه به افزایش حجم مسافران نوروزی در ایام نوروز در این مدت حضور فعال‌تری برای جابه‌جایی مسافران نوروزی و شهروندان قزوینی در سطح شهر داشته باشند.

انتهای پیام/77010/ح40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول