اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه

برنامه‌های سالروز بزرگداشت شهدای کرمانشاه تشریح شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه برنامه‌های سالروز بزرگداشت شهدا را تشریح کرد.

برنامه‌های سالروز بزرگداشت شهدای کرمانشاه تشریح شد

مراد کوشکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به سالروز بزرگداشت شهدا (22 اسفندماه) بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام را از وظایف خود می‌داند.

به گفته کوشکی، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در پاسداشت ایثارگری و جان‌فشانی‌های شهدای بزرگوار برنامه‌های مختلفی را برای این روز در نظر گرفته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه تجلیل از خانواده 32 شهید در مراسم افتتاح ساختمان جدید دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه را از جمله برنامه‌های روز شهدا عنوان کرد.

وی دیدار با خانواده‌های معظم شهدایی که در 22 اسفند ماه به شهادت رسیده‌اند و تجلیل از خانواده 22 شهید ورزشکار را از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران برشمرد.

کوشکی با اشاره به طنین‌انداز کردن زنگ شهدا در مدارس استان کرمانشاه، بیان داشت: ویزیت رایگان در گلزار شهدا و پنج نقطه دیگر از شهر با همکاری جمعیت هلال احمر استان از دیگر اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

این مسئول از افتتاح دو حسینیه شهید در روزهای بیست‌ویکم و بیست‌ودوم  اسفندماه سال‌جاری خبر داد و گفت: از دو عنوان کتاب و دو نرم‌افزار چند رسانه‌ای با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت نیز رونمایی خواهد شد.

وی به مراسم کوهپیمایی در ارتفاعات بازی‌دراز با شرکت کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره کرد و افزود: افتتاح ساختمان اداری شهرستان پاوه و کلنگ‌زنی طرح ساماندهی بلوک 10 از گلزار مطهر شهدای کرمانشاه از برنامه‌های بزرگداشت روز شهدا در استان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به غرس 9 هزار و 800 نهال در روز درختکاری به یاد 9 هزار و 800 شهید استان کرمانشاه، ابراز داشت: استان کرمانشاه در ارائه خدمت به خانواده‌های معظم شهدا جزو سه استان برتر کشور است.

انتهای پیام/2700/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول