اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌ جمعه اهل ‌سنت بندر چارک:

اقتصاد مقاومتی زمینه‌ساز تقویت تولید ملی و کاهش واردات است

امام جمعه اهل ‌سنت بندر چارک گفت: اقتصاد مقاومتی در واقع نوعی استقلال اقتصادی است که در پی آن تولید ملی خود را به جهان عرضه می‌کنیم و از وابستگی واردات اجناس و اقلام مختلف از دیگر کشورها رها می‌شویم.

اقتصاد مقاومتی زمینه‌ساز تقویت تولید ملی و کاهش واردات است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شیخ مسعود راهبر صبح امروز طی نشستی با بیان اینکه دین مبین اسلام توجه ویژه و خاصی به حفظ آبرو و حیثیت انسان‌ها دارد، اظهار داشت: در روایتی پیامبر اسلام (ص) در حجةالوداع می‌‎فرمایند که بردن آبروی مومن همانند حرمت روز عید قربان، حرمت ماه ذی‌الحجه و حرمت حرم خانه خدا؛ حرام است.

وی با بیان اینکه در روایاتی دیگر حد گناه بردن آبروی مسلمان در ردیف گناه قتل نفس و ریختن خون مسلمان قرار داده شده است، افزود: جامعه اسلامی برای حیثیت و شرف مسلمانان و مومنین اهمیت فراوانی قائل است و اگر کسی در پی از بین بردن آبروی شخصی یا زدن تهمت ناروا به مسلمان برآید حد «قذف» یعنی هشتاد تازیانه بر او اجرا می‌شود.

امام‌جمعه اهل‌سنت بندر چارک ادامه داد: آبروی انسان چیزی نیست که بتوان شبه آن را بدست آورد بلکه سال‌ها با عملکرد مناسب شخص به وجود می‌آید که بعضی افراد حقیر و کوچک دوست دارند آبروی مسلمانی را به راحتی از بین ببرند.

وی با اشاره به ابلاغ سیاست اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به سران سه قوه و مسئولان نظام تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی یک سیاست بسیار عالی و دیدگاهی دور اندیشانه توسط معظم‌له است و معتقد هستم در صورت جامه عمل پوشاندن به اقتصاد مقاومتی، این سیاست اقتصادی می‌تواند کشور اسلامی و عزیزمان ایران را از هر تهدید و ترفند اقتصادی یا سیاسی از جانب دشمن مصون بدارد.

 راهبر با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی می‌تواند ایران را برای همیشه از دست آثار زیان‌بار تحریم‌های ظالمانه و نابجای استکبار جهانی رهایی دهد، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی در واقع نوعی استقلال اقتصادی است که در پی آن تولید ملی خود را به جهان عرضه می‌کنیم و از وابستگی واردات اجناس و اقلام مختلف از دیگر کشورها رها می‌شویم.

انتهای پیام/88001/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول