اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری اردل تأکید کرد

آماده‌باش مسئولان اردل در استقبال از مسافران نوروزی

سرپرست فرمانداری اردل گفت: اعضای کمیته باید با جدیت تمام بستر مناسب برای حضور مسافران نورزی به این شهرستان را فراهم کنند.

آماده‌باش مسئولان اردل در استقبال از مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد،کورش سبزواری پیش ازظهر امروز در نشست ستاد خدمات سفر در این شهرستان، اظهار کرد: اعضای کمیته باید با جدیت تمام بستر مناسب برای حضور مسافران نورزی به این شهرستان را فراهم کنند.

وی بر ضرورت معرفی ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان تأکید کرد و گفت: این شهرستان قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فراوانی در زمینه گردشگری و طبیعت‌گردی دارد که لازم است تا مسئولان زمینه توسعه گردشگری در این شهرستان را بیش از پیش فراهم کنند.

سبزواری بر ضرورت تأمین رضایتمندی مسافران و گردشگران ورودی به این شهرستان تأکید کرد و گفت: امید است با هماهنگی لازم از مهمانان در شأن مردم شریف شهرستان استقبال کنیم.

سرپرست فرماندار اردل خاطرنشان کرد: باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود که مسافران نوروزی به راحتی با توانمندی‌ها و ظرفیت شهرستان آشنا شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده در ایام نوروز امسال، گفت: برگزاری جشن بومی و محلی، جشن سبزه‌ها، جشن هفت سین و انتخاب برترین‌ها و اهدای جوایز به آنان از جمله این برنامه‌ها محسوب می‎شود.

انتهای پیام/68010/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول