اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی:

تمامی دستگاه‌ها برای تحقق سفر دلنشین مسافران تلاش کنند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی برای رقم خوردن سفر دلنشین و خاطره‌انگیز به مسافران نوروزی در آذربایجان غربی اهتمام کنند.

تمامی دستگاه‌ها برای تحقق سفر دلنشین مسافران تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مظفر عباس‌زاده عصر امروز در جلسه‌ای که با موضوع تسهیلات سفرهای نوروزی در سالن جلسات استانداری ترتیب یافت، اظهار داشت: تمامی دستگاه‌ها باید در این زمینه احساس مسئولیت کنند.

وی افزود: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی جای خود را به ستاد اجرایی خدمات سفر داده، به طوری که در ساختار، اعضا و مسئولیت‌های آن تحولاتی ایجاد شده است، که باید به آن جامه عمل پوشاند.

وی عملیاتی کردن مصوبات هیئت دولت را یکی از وظایف این ستاد عنوان کرد و گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی در این ارتباط احساس مسئولیت کنند.

عباس‌زاده ستاد فوق را دائمی عنوان کرد و ادامه داد: فرهنگ‌سازی موضوع سفر بین اقشار مختلف جامعه، هم‌پوشانی در کارها و هماهنگی بین اداره‌های مختلف از جمله وظایف آن به شمار می‌رود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از ناشناخته ماندن این ستاد در شهرستان‌ها انتقاد کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها باید برای تشکیل جلسات و پیگیری مصوبات اهتمام کنند.

انتهای پیام/61002/ت10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول