اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیریت شهری جنوب شرق تهران خبر داد

آمادگی مدیریت شهری جنوب شرق تهران برای اسکان مسافران نوروزی

مدیریت شهری جنوب شرق تهران از آمادگی کامل این منطقه برای اسکان و بدرقه مسافران نوروزی خبر داد.

آمادگی مدیریت شهری جنوب شرق تهران برای اسکان مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی‌اکبر انجمنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: شهر تهران همه ساله در آستانه سال نو و تعطیلات نوروزی میزبان بسیاری از هموطنان ایرانی از شهرهای مختلف کشور است و منطقه ما نیز به جهت واقع شدن در ورودی جنوب شرق تهران و شریان ارتباطی شرق و غرب کشور و محل تردد زائران امام علی‌بن موسی‌الرضا (ع) پذیرای مسافران و گردشگران است.

مدیریت شهری جنوب شرق تهران در ادامه خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه با اجرای طرح اسکان مسافران نوروزی و ایستگاه‌های بدرقه مسافران برنامه‌هایی را برای استقبال از مسافران تدارک دیده که در قالب طرح استقبال از بهار اجرا می‌شود.

وی افزود: در این راستا سه ایستگاه بدرقه مسافران در بزرگراه امام رضا (ع) جنب مسجد سیدالشهدا(ع)، بزرگراه امام رضا (ع) جنب پایانه ثامن‌الحجج (ع) و خیابان خاوران جنب پایانه خاوران برپا و با ایجاد غرفه‌های مختلف گردشگری، محصولات فرهنگی، صنایع‌دستی، سلامت، آموزش شهروندی، هلال‌احمر و ... پذیرایی کرده و خدماتی نظیر توزیع کتابچه گردشگری، نقشه، بروشور، تهران کارت (بهره‌مندی از تخفیفات ویژه حمل و نقل عمومی، مراکز تفریحی، ورزشی، رستوران و ...)، تست قند خون و فشار خون، راهنمایی گردشگران و .... به مسافران ارائه می‌کند.

انجمنی در ادامه به تشریح برنامه‌های اسکان مسافری پرداخت و گفت: در این راستا در محل ستاد مدیریت بحران منطقه واقع در بوستان آزادگان حدود 50 چادر 8 نفره جهت استقرار مسافران در نظر گرفته شده تا مسافران ضمن اسکان در این محل از خدمات فرهنگی، تفریحی، ورزشی و همچنین اورژانس و پذیرایی و ... بهره‌مند شوند.

گفتنی است، شهرداری همچنین نسبت به برپایی سفره هفت‌سین در محل اسکان مسافران و ایستگاه‌های بدرقه مسافران اقدام می‌کند.

انتهای پیام/2462/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول