اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد همدان خبر داد

اجرای 8500 طرح خودکفایی در کمیته امداد همدان

قائم مقام کمیته امداد همدان گفت: امسال 8 هزار و 500 طرح خودکفایی در سطح استان اجرا شده که در این زمینه 419 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان پرداخت شده است.

اجرای 8500 طرح خودکفایی در کمیته امداد همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، علی نامدار پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از کارآفرینان و حرفه‌آموزان شهرستان اسدآباد با بیان اینکه 43 هزار خانوار جمعیت استان همدان زیر پوشش کمیته امداد هستند، اظهار داشت: این تعداد خانوار جمعیت 84 هزار نفری را شامل می‌شود که از خدمات و مستمری این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه سالانه 10 درصد از جمعیت زیر پوشش کمیته امداد از زیر چتر حمایتی این مجموعه خارج می‌شوند، تصریح کرد: خانوارهای زیر پوشش نهاد مقدس کمیته امداد؛ معادل 8.5 درصد جمعیت استان هستند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی همدان با بیان اینکه 13 هزار سرکشی از طرح‌های اشتغالزایی در سطح استان انجام شده، گفت: اشتغال‌های ایجاد شده در کمیته امداد نسبت به دیگر اشتغال‌ها پایدارتر است.

نامدار با بیان اینکه امسال در سطح استان 8 هزار و 500 مورد طرح خودکفایی را اجرا کرده‌ایم، افزود: در اجرای این تعداد طرح خودکفایی مبلغ 419 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان پرداخت شده است.

وی از ارائه آموزش خودکفایی به 9 هزار و 200 نفر در سطح استان خبر داد و گفت: از این تعداد 600 نفر در سطح شهرستان اسدآباد در زمینه اشتغالزایی آموزش دیدند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی همدان با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر رسیدگی به محرومان، تصریح کرد: اساس حکومت حضرت علی(ع) نیز رسیدگی و کمک به ایتام و نیازمندان بوده است.

نامدار در پایان توانمندسازی خانواده‌ها و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد را در اولویت کار این نهاد دانست.

انتهای پیام/89008/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول