اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

ماحصل اقتصاد مقاومتی رسیدن به خودکفایی است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: ماحصل اقتصاد مقاومتی خودکفایی داخلی بدون اتکا به خارج از کشور است.

ماحصل اقتصاد مقاومتی رسیدن به خودکفایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد اسماعیلی بعدازظهر امروز در نشست نخبگان و کارآفرینان کمیته امداد با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران عامل بانک‌های استان فرا رسیدن سالروز تاسیس کمیته امداد را تبریک گفت.

وی خطاب به امدادگران حاضر در جمع اظهار کرد: خدمت در این نهاد با توجه به وضعیتی که جامعه هدف دارند، شرایط خاصی را می‌طلبد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری از گزارش ارائه شده توسط نخبگان در زمینه موفقیت‌های کسب شده تصریح کرد: مایه افتخار است که در کشوری زندگی می‌کنیم که به برکت جمهوری اسلامی امکان پیشرفت و ترقی برای قشری که به گفته امام راحل ولی نعمتان (محرومان و نیازمندان) ما هستند، فراهم شده است.

این مسئول در ادامه با یادآوری نحوه پیروزی انقلاب اسلامی و جایگزین شدن نظام دینی و مذهبی به جای حکومتی طاغوتی، تاکید کرد: انقلاب در 35 سال عمر با برکت خود به موفقیت‌های بسیاری دست یافته است، ولی اگر در برخی از زمینه‌ها موفق نشده‌ایم سیستم مدیریتی مشکل داشته و این امر به نظام مربوط نیست.

اسماعیلی همچنین با اشاره به نحوه مدیریتی و فعالیت کمیته امداد تصریح کرد: شاید در دنیا چنین اتفاقی کمتر رخ دهد که قشر محروم اینگونه به موفقیت‌های چشمگیر در زمینه‌های علمی و کارآفرینی دست یابند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ادامه با آرزوی توفیق روزافزون برای نخبگان و کارآفرینان امداد از آمادگی نمایندگان استان برای حمایت بیشتر از جامعه هدف این نهاد خبر داد و تصریح کرد: نمایندگان خدمت‌رسانی به این قشر را وظیفه ذاتی خود تلقی می‌کنند، چراکه در نظام انجام امور برای رفاه مردم از وظایف اصلی کارگزاران محسوب می‌شود.

این مسئول که توضیح در خصوص اقتصاد مقاومتی را محور دوم سخنان خود انتخاب کرد، اذعان داشت: ماحصل اقتصاد مقاومتی این است که کشور به خودکفایی برسد.

وی تصریح کرد: در اقتصاد مقاومتی نباید به خارج از کشور وابسته بود، چراکه این نوع وابستگی کشور را تحت فشار قرار می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه بحث واردات در برخی از بخش‌ها اجتناب‌ناپذیر است، اظهار کرد: باید توجه کنیم که واردات برخی از کالاها موجب فشار بیگانگان به کشور و دخالت آنها در تصمیم‌گیری‌های کشوری نشود.

اسماعیلی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اذعان داشت: بنا به فرموده ایشان باید اقدامات بیشتر و راهبردی‌تری در این زمینه انجام شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به ناکامی دشمنان در رسیدن به نقشه‌های شوم خود طی 35 سال گذشته توضیح داد: مصداق بارز ناکامی دشمنان حضور باشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و حماسه 22 بهمن بود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنان خود با تقدیر از مدیران عامل بانک‌ها در زمینه ارائه تسهیلات به مددجویان امداد به آنها توصیه کرد که در ادامه نیز بیش از پیش در ارائه خدمات به قشر محروم و متوسط جامعه اقدامات لازم را انجام دهند.

اسماعیلی تاکید کرد: امیدواریم با همکاری بانک‌ها و اقداماتی که انجام می‌دهند، شاهد محرومیت‌زدایی از جامعه و شکوفایی این قشر باشیم.

انتهای پیام/73005/غ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول