اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد گناباد اعلام کرد

اجرای بیش از 2 هزار طرح خودکفایی در گناباد

مدیر کمیته امداد امام خمینی گناباد گفت: در زمینه اقتصاد مقاومتی با 2 هزار و 704 طرح خودکفایی گناباد در استان پیشتاز بوده است.

اجرای بیش از 2 هزار طرح خودکفایی در گناباد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، عباس ترکمان‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 3 هزار و 172 خانوار برابر 6 هزار و 188 نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی گناباد قرار دارند و 35 میلیون و 424 هزار و 619 ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی در سال 91 بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شده است.

وی افزود: علاوه بر این تعداد خانواده تحت پوشش، 5 هزار خانوار از خدمات موردی یا تک خدمتی مانند وام کارگشایی و جهیزیه استفاده می‌کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی مطرح کرد: در زمینه اقتصاد مقاومتی با رویکردی که در خصوص اشتغال و خودکفایی و مشاغل سنتی موجود مانند کشاورزی، دامداری و دامپروری و قالی‌بافی داشتیم این شهرستان پیشتاز بوده است.

ترکمان‌زاده تصریح کرد: 2 هزار و 704 طرح خودکفایی در زمینه اقتصاد مقاومتی در گناباد اجرا شده که با توجه به تاکیدات مسئولین شهرستان از جمله فرماندار گناباد بر ترویج قالی‌بافی، بیشتر بر روی این شغل تاکید شده است.

وی بیان کرد: 90 درصد اعتبارات کمیته امداد دولتی است و کلیه هزینه‌های اداری و تشکیلاتی کمیته امداد از سوی دولت تامین می‌شود.

ترکمان‌زاده خاطر نشان کرد: از محل صدقات و نذورات هیچ درصدی بابت هزینه‌های تشکیلاتی کسر نشده و عین همان مبلغ در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی گفت: در چند سال اخیر با آموزش و پرورش تفاهم‌نامه‌ای امضا شده که علاوه بر جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح شهر، این طرح در مدارس اجرا شود و این کمک‌ها به روستاها تعلق گیرد.

انتهای پیام/2202/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول