اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال احمر اندیمشک خبر داد

استقرار ۲ پست امداد و نجات جاده‌ای در اندیمشک

سرپرست جمعیت هلال‌احمر اندیمشک از اسقرار دو پست ثابت امداد و نجات جاده‌ای به منظور خدمت رسانی به مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور در این شهرستان خبر داد.

استقرار ۲ پست امداد و نجات جاده‌ای در اندیمشک

علی قلاوند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: این پست‌ها در شهر حسینیه و در مسیر جاده ترانزیتی پل زال به اندیمشک و در ابتدای جاده ورودی به سد کرخه مستقر می‌شوند و قابلیت پوشش دهی و خدمات رسانی به مسیر‌های جاده اندیمشک به اهواز و جاده اندیمشک به دهلران را دارند.

وی افزود: در این پست‌ها که به تجهیزات بیمارستانی، پزشک، آمبولانس و امدادگر برای رسیدگی به مصدومان مجهز هستند خدمات سرپایی پزشکی نیز به مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور ارائه می‌شود.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر اندیمشک با بیان اینکه در مجموع 50 نفر از داوطلبان و امدادگران و جوانان این جمعیت در این ایام کار خدمت رسانی به مسافران نوروزی را به عهده دارند تصریح کرد: سه کمپ راهنمایان نوروزی این جمعیت در محل کمپ‌های نوروزی و ورودی به شهرستان مستقر خواهند شد که این کمپ‌ها کار اطلاع رسانی و راهنمایی به مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور را به عهده دارند.

قلاوند اضافه کرد: همچنین 20 هزار بروشور و سی دی حاوی نقشه راه‌های شهرستان و استان، نکات بهداشتی و ایمنی در سفر، تلفن‌های ضروری و راهنمای صوتی مسیر‌ها و امکان تفریحی، گردشگری و مذهبی شهرستان و استان جهت توزیع میان مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور آماده است.

انتهای پیام/72020/ع10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول