اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته مهاباد خبر داد

هزینه‌کرد بیش از یک میلیارد کمیته امداد مهاباد برای تحصیل دانشجویان

مدیر کمیته امداد امام خمینی مهاباد از هزینه‌کرد یک میلیارد و 270 میلیون ریالی کمیته امداد برای تحصیل دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد مهاباد خبر داد.

هزینه‌کرد بیش از یک میلیارد کمیته امداد مهاباد برای تحصیل دانشجویان

مسعود مامندی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کمک به امورات تحصیلی دانش‌آموزان و ارتقای سطح تحصیلی آنها با فراهم کردن زمینه‌های ورودشان به مراکز آموزش عالی، همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کمیته امداد در راستای امورات تحصیلی فرزندان خانواده کمیته امداد است.

وی تصریح کرد: هم اکنون 389 دانشجوی زیر حمایت کمیته امداد مهاباد با حمایت‌های امداد، در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مهاباد مشغول تحصیل هستند.

مامندی‌پور  با اشاره به اینکه کمیته امداد هزینه‌های تحصیلی این دانشجویان را متقبل می‌شود، افزود: این 389 دانشجو در دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی مشغول به تحصیل هستند که شهریه‌های تحصیل و مخارج مربوطه را کمیته امداد پرداخت می‌کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی مهاباد از هزینه‌کرد یک میلیارد و 270 میلیون ریالی کمیته امداد مهاباد برای هزینه‌های تحصیلی این افراد خبر داد و افزود: این میزان تنها مربوط به مخارج تحصیلی دانشجویان در سال تحصیلی جاری بوده است.

وی با بیان اینکه حمایت‌های کمیته امداد در زمینه ادامه تحصیل افراد محدود به این اقدام نبوده است، اضافه کرد: برای تسهیل موفقیت دانش‌آموزان در ورود به مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها نیز کمیته امداد با برگزاری کلاس‌های آموزشی و کنکوری، به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های تحصیلی دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند پاسخ می‌دهد.

مامندی‌پور با اشاره به اینکه تحصیل و کسب مهارت می‌تواند عامل مهمی در توانمندسازی و اشتغال جوانان باشد، گفت: با فراهم کردن زمینه‌های تحصیل جوانان می‌توان راهگشای اقدامات بهتر آنان در آینده برای ورود به زمینه‌های کاری شد.

انتهای پیام/61006/ک20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول