اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت مشاور مدیریت شهری جنوب شرق تهران در امور بانوان صورت گرفت

برگزاری جلسه کارگروه حمایتی طرح استقبال از بهار 93 در جنوب شرق تهران

جلسه کارگروه حمایتی طرح استقبال از بهار 93 به همت مشاور مدیریت شهری جنوب شرق تهران در امور بانوان برگزار شد.

برگزاری جلسه کارگروه حمایتی طرح استقبال از بهار 93 در جنوب شرق تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز جلسه کارگروه حمایتی طرح استقبال از بهار 93 به همت مشاور مدیریت شهری جنوب شرق تهران در امور بانوان برگزار شد.

سودابه هاشم‌نژاد، مشاور مدیر شهری جنوب شرق تهران در امور بانوان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بر اجرای رسم‌های موجود در عید نوروز و مستحکم کردن روابط عاطفی میان افراد و جامعه و تاکید قالیباف بر اهتمام ویژه شهرداران مناطق و مدیران به رسیدگی به اقشار آسیب‌پذیر اظهار امیدواری کرد: با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود خدمت‌رسانی بهینه به اقشار نیازمند منطقه داشته باشیم.

وی در تشریح دستورالعمل اجرایی طرح استقبال از بهار به نکاتی نظیر شامل شدن تمامی زنان سرپرست خانوار در این طرح، شناسایی، بازدید و ارائه خدمات عمرانی در زمینه تعمیرات منازل محل سکونت زنان سرپرست خانوار و شناسایی و تجمیع تمام ظرفیت‌های حمایتی منطقه‌ای، ناحیه‌ای و محلی تاکید کرد.

به گزارش فارس؛ محمد حیدری معاون امور اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری جنوب شرق تهران نیز در این جلسه گفت: انجام کارهای خیر معامله با خداست و امیدوارم دست به دست هم داده و یک کار اثربخش و خداپسند برای افراد نیازمند منطقه انجام دهیم.

در این جلسه مدیران روابط‌عمومی، امور بانوان، بوستان پردیس بانوان، مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی منطقه به ارائه نقطه نظرات خود در این زمینه پرداخته و روسای ادارات اجتماعی و فرهنگی نواحی هشت‌گانه منطقه نیز اقدامات انجام شده و ظرفیت‌های مردمی موجود در نواحی را تشریح کردند.

انتهای پیام/2462/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول