اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهری جنوب شرق تهران خبر داد

آغاز توزیع نهال رایگان در 10 بوستان جنوب شرق تهران

مدیر شهری جنوب شرق تهران گفت: از امروز به مدت 10 روز نهال رایگان در 10 بوستان منطقه بین شهروندان توزیع می‌شود.

آغاز توزیع نهال رایگان در 10 بوستان جنوب شرق تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی مدیریت شهری جنوب شرق تهران، علی‌اکبر انجمنی از توزیع نهال رایگان در 10 بوستان جنوب شرق تهران به مدت 10 روز خبر داد و گفت: در این راستا 60 هزار اصله نهال از گونه‌های مثمر و غیرمثمر تا 21 اسفند در ایستگاه‌های توزیع نهال بوستان‌های منطقه در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

مدیر شهری جنوب شرق تهران اظهار داشت: توزیع نهال بین شهروندان از جمله اقداماتی است که در راستای اجرای طرح استقبال از بهار و با هدف انگیزش مشارکت‌های مردمی در آراسته‌سازی و پیرایش محیط اجرا می‌شود.

وی در ادامه یادآور شد: این ایستگاه‌ها در بوستان‌های ولی‌عصر (عج) و وفا در ناحیه یک، گلچین و مبعث در ناحیه دو، میدان امام رضا (ع) در ناحیه سه، بنفشه در ناحیه چهار، فجر در ناحیه پنج، والفجر در ناحیه شش، آزادی در ناحیه هفت و شهید بابایی در ناحیه هشت برپا شده و شهروندان می‌توانند برای دریافت نهال به بوستان‌های یاد شده مراجعه کنند.

مدیر شهری جنوب شرق تهران در پایان افزود: در این راستا گونه های مثمر شامل نهال‌های سیب، خرمالو، آلبالو و نهال‌های غیرمثمر شامل چنار، صنوبر، کاج، سرو نقره‌ای، توت نرک و زیتون تلخ توزیع می‌شود.

انتهای پیام/2462/س/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول